UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twččnte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lččnte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry Blawh = Bas Bob-B = Bob Chr1st1aan = Christiaan Damzkieee = Gijs Drizzt_DoUrden = Justin Fems = Femke Lamzak_ = Timo MarkoAlmelo = Marko Mdrop = Martijn MinderMutsig = Kirsten norich = Henrike Oldenzaal = Daniël ReMcOrE = Remco Rikketik = Bart Robinhoo = Robin Roycooooo = Roy rulerofdeath = Wouter Rumille = Peter Samzz = San skippy22 = Richard TheGirlNextDoor = Nathalie
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 september 2009 12:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
Die psv-er had de laatste post maar ik was ook net zo snel dus ik sta als laatste muhauhauha oooooh ik ben zo blij
Jij deed dat toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
En wie heeft die Wiki nou verneukt ? godverredomme ik ga het niet veranderen.
nee hoor, gewoon jijquote:Op woensdag 16 september 2009 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu pakt iemand anders 'm natuurlijk
301e posts, hoe kan dat?!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
64
Ik heb de bron niet zo verneukt, ik heb alleen copy paste gedaanquote:
Ik had 'm nietquote:Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
[..]
nee hoor, gewoon jij
[..]
301e posts, hoe kan dat?!
Picsquote:Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef Samzz het volgende:
Nogmaals goedemorgen
Ik zie er vandaag uit als een kakker
Ik ben een koning daaromquote:Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
[..]
nee hoor, gewoon jij
[..]
301e posts, hoe kan dat?!
Flauw, waar blijven je foto's van euh,... ZC ofzoiets?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |