Das handig, in 2012 ben ik afgestudeerd als alles goed gaat.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Lukt je toch niet met deze crisis, pas na 2012
Omdat ik moet studeren om wel normaal te kunnen rondkomenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom sta je nu niet achter op de vuilniswagen dan?
En wat ben je dan? Alcoholist?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Das handig, in 2012 ben ik afgestudeerd als alles goed gaat.
Neu dat ben ik nu al. Dan ben ik pooier.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En wat ben je dan? Alcoholist?
dan moet je maar minder uitgevenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omdat ik moet studeren om wel normaal te kunnen rondkomen
hebben ze daar ook al studies voorquote:Op donderdag 17 september 2009 15:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Neu dat ben ik nu al. Dan ben ik pooier.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hebben ze daar ook al studies voor
Maar een goede pooier heeft daar toch geen 3 jaar voor nodig? Of is het 1 jaar theorie 2 jaar praktijk?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Neu dat ben ik nu al. Dan ben ik pooier.
tjah het is opzich niet lastig, maar het gaat om het papiertje he.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hebben ze daar ook al studies voor
jij bent nieuw hier?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
alcoholist word je niet zo maar daar moet je wel een paar jaar voor oefenen.
Joa beetje stage lopenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar een goede pooier heeft daar toch geen 3 jaar voor nodig? Of is het 1 jaar theorie 2 jaar praktijk?
Hij trapte open deuren in.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
Krijg ik niet eens antwoord op mijn pooier opleiding vraag? Tsss
Ja onder twente wedstrijd geen TOF in MyAtquote:Op donderdag 17 september 2009 16:26 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Wil je hem voor de avond vol hebben?
ROCK IN RIOquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:37 schreef Under_Score het volgende:
no 10 minuten en deze reeks zit ook weer vol. man wat gaat het hard.
mijn moeder ook rond die tijd.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:45 schreef Under_Score het volgende:
ik heb ook honger, maar het vrouwtje komt pas om half 6 thuis![]()
ga maar even de kat eten geven denk ik.
nou, het poezebeest hier is weer tevreden en gelukkig. nou ik nogquote:Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
mijn moeder ook rond die tijd.en wij hebben ook een kat
mijn shirt van barca is binnen dus ik ook weer een beetjequote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nou, het poezebeest hier is weer tevreden en gelukkig. nou ik nog![]()
nou, ik wacht nog op meerdere pakketjes. een ligt al meer dan een week bij de douane, de ander had er al moeten zijn en een 3e weet ik niet eens of het al onderweg isquote:Op donderdag 17 september 2009 16:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
mijn shirt van barca is binnen dus ik ook weer een beetje
morgen van 9 tot 4 school en dan weekendquote:Op donderdag 17 september 2009 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 7 min
Morgen wel van 1 tot 8 en zaterdag van 10 tot 1 werken
het zit wel mee oniequote:Op donderdag 17 september 2009 16:56 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nou, ik wacht nog op meerdere pakketjes. een ligt al meer dan een week bij de douane, de ander had er al moeten zijn en een 3e weet ik niet eens of het al onderweg is
morgen de laatste dag van m'n eerste (afstudeer)stageweekquote:Op donderdag 17 september 2009 16:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
morgen van 9 tot 4 school en dan weekend
quote:Breaking news: het verzoek van de Twentesupporters is afgewezen. Ze zullen gewoon met de buscombi naar Heerenveen moeten.
De rechter vond wel dat hij bevoegd was om hierover te oordelen (naast de bestuursrechter), maar dat de verkeerde 'persoon' was gedagvaard. Civielrechtelijk had niet de burgemeester (in persoon) gedagvaard moeten worden, maar de gemeente als rechtspersoon (die heeft namelijk formeel de beslissing genomen). Dus is het verzoek afgewezen.
Morgen dient hetzelfde verzoek bij de bestuursrechter, dus die kan eventueel wel inhoudelijk oordelen. Ook kunnen ze alsnog een nieuwe dagvaarding uitbrengen bij ons om de gemeente te dagvaarden, en dat zou dan snel voor zaterdag moeten dienen want dan is de wedstrijd.
P.S. Die Twente-supporters schijnen vorig jaar overal en nergens te hebben geurineerd en rotzooi te hebben getrapt toen ze naar Heerenveen gingen. Dus de kans is groot dat welke rechter dan ook vindt dat besloten mag worden dat ze verplicht met de buscombi moeten.
hmm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |