Het is net zo'n kat die gestressed begint te blazen.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als die man op z'n strepen gaat staan.
Die zal wel bij mams zijn broodje pindakaas aan het ophalen zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft Rutte eigenlijk al iets gezegd?
Of die gast uit je JC waar niemand naar luistert, maar die wel altijd als eerste bezopen op tafel z'n lul aan het showen is...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is net zo'n kat die gestressed begint te blazen.
Komt totaal niet daadkrachtig of indrukwekkend overquote:Op woensdag 16 september 2009 11:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is net zo'n kat die gestressed begint te blazen.
Terecht. Vlees is een luxeproduct. Verkeerde oplossing, wel een probleem.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef axis303 het volgende:
Hehe Nederlandse politiek, de vleestax....
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig niet. En ik hoop dat dit zo blijft.
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als die man op z'n strepen gaat staan.
Nou, de tendens in het topic is weer duidelijk hoor; alle linkse werkeloze krakers hebben zich achter hun pc geplaatst.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die zal wel bij mams zijn broodje pindakaas aan het ophalen zijn.
Tsjah, wat wil ze dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef Nielsch het volgende:
Als ik m'n vleesstaaf eens achter in de keel van Marianne Thieme mag schuiven, zal ik beloven zelf een week geen vlees te eten...
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die denken dat als we 200 miljoen op asielzoekers besparen en hier en daar een miljard op ontwikkelingssamenwerking, Geert "Robin Hood" Wilders wel even hun schuld komt afbetalen die ze hebben opgebouwd bij Leen omdat ze een flatscreen-tv, een auto en een DELL XPS wilden hebben...
Ik vind het wel terecht. Je kan prima gezond leven met wat minder vlees en het is een hele grote veroorzaker van vervuiling.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef axis303 het volgende:
Hehe Nederlandse politiek, de vleestax....
Ben niet werkeloos, geen kraker en vooral niet linksquote:Op woensdag 16 september 2009 11:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, de tendens in het topic is weer duidelijk hoor; alle linkse werkeloze krakers hebben zich achter hun pc geplaatst.
Je held heeft net gesproken, hij maakte een "grapje".quote:Op woensdag 16 september 2009 11:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, de tendens in het topic is weer duidelijk hoor; alle linkse werkeloze krakers hebben zich achter hun pc geplaatst.
Preach what you practicequote:Op woensdag 16 september 2009 11:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel. Je kunt net zo goed granen gaan eten. Vlees verbieden is onzinnig maar wel iets minder kan wel.quote:
Een rechts kutstudentje natuurlijk zonder collegesquote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Trouwens, wat ben jij nu aan het doen? Kan je beter niet gaan werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |