abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73931051
Aardige horrorfilm maar meer ook niet. Wel een lekker creepy sfeertje. Toch maakt de film al de hype niet echt waar. Daarvoor heb je toch wel wat meer nodig dan een aantal leuke schrikmomenten. En de mannelijke hoofdpersoon werkte af en toe flink op m'n zenuwen.
pi_73931905
Ik ga 'm zo kijken
pi_73932054
Ondertussen gezien erg goede film
Alleen heeft de screener wel een ander einde dan de bioscoop versie.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_73933426
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:47 schreef criminal_mind het volgende:
Ondertussen gezien erg goede film
Alleen heeft de screener wel een ander einde dan de bioscoop versie.
De screener heeft het originele einde, de bioscoop versie heeft het nieuwe einde (meer Hollywood-style). Er is ook nog een derde versie van het einde maar die zien we pas op de DVD.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:04:19 #30
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_73936608
Nu ik deze reacties lees moet ik er toch over nadenken..

Ookal heb ik ontelbaar veel horrorfilms gezien, ik dacht deze nooit te willen zien Afgezaagde hoofden, ogen uitsteken I don't care, maar geesten/demonen.. Vond the Blair Witch ook creepy de eerste keer dat ik die zag en deze leek nog een stukje enger. Maar goed, meestal wint de nieuwsgierigheid het van de 'angst' dus dat zal nu ook wel gebeuren..

De film valt best mee dus?

yeah I know, de trailer legt het er ook wel erg dik bovenop..
pi_73936974
Heerlijke film om 's nachts voor het slapen gaan te kijken, hoewel ik me in kan leven in de kritiek van sommige critici dat het te weinig om het lijf heeft. In feite is het niet meer dan 90 minuten lang meer van dit:

Maar ik vond de sfeer heerlijk, het heeft een paar goeie schrikeffecten, en sommige dingen waren akelig herkenbaar (wie is er niet ook wel eens 's nachts wakker geschrokken van vreemde geluiden uit een andere kamer?)

Enig minpuntje vond ik het achtergrondverhaal wat ineens om de hoek kwam kijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horrorfilms doen mij eigenlijk niks meer, maar deze is de eerste sinds lange tijd die voor mij in de buurt van 'écht eng' komt. In ieder geval de eerste sinds lange tijd waarvan ik weet dat ik een week niet had kunnen slapen als ik hem als kind gezien had.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:28:17 #32
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_73937128
Nice, maakt me gelijk weer aan het twijfelen haha
pi_73937550
Lichten uit, kaarsen aan. Biertje er bij, ik heb heerlijk gegriezeld

Tuurlijk, weinig om het lijf hebbend verhaal, maar wel een aanrader voor de liefhebbers van dit genre
  donderdag 22 oktober 2009 @ 02:13:32 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73937696
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:04 schreef Torrio het volgende:
Nu ik deze reacties lees moet ik er toch over nadenken..

Ookal heb ik ontelbaar veel horrorfilms gezien, ik dacht deze nooit te willen zien Afgezaagde hoofden, ogen uitsteken I don't care, maar geesten/demonen.. Vond the Blair Witch ook creepy de eerste keer dat ik die zag en deze leek nog een stukje enger. Maar goed, meestal wint de nieuwsgierigheid het van de 'angst' dus dat zal nu ook wel gebeuren..

De film valt best mee dus?

yeah I know, de trailer legt het er ook wel erg dik bovenop..
Dat idee heb ik ook soms wel eens.
Slashfilms vind ik ook totaal niet eng meer. Al jaren niet meer. Alles waar gewoon mensen worden vermoord enzo ben ik ook niet bang voor.
Maar sommige films over geesten en demonen met veel goeie schrikmomenten is nog wel iets waar ik bang van word
Blair Witch vond ik niet zo. Ik ben wel benieuwd naar deze
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_73937735
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73942968
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 02:17 schreef Crushly het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_73943907
Gisteren gezien. Aardige film, best eng af en toe. De film leed wel aan het bekende horrorfilmsyndroom, dat de hoofdpersonen alleen in de problemen komen doordat ze zich als idioten gedragen. Vooral die jongen was een gigantische eikel, waardoor je op het eind niet echt interesse hebt in het lot van de hoofdpersonen.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 01:16:19 #38
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73971303
Die is echt eng!
Ik heb hem nog niet helemaal af gekeken. Want ik wil zo nog slapen. Morgen tijdens daglicht de rest maar eens kijken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_73971632
klinkt als een must-see
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 02:10:30 #40
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_73972018
Klote, heb 1 scene gezien.. fuck no, deze film ga ik niet kijken
pi_73976716
Heb hem net gezien.

De film is zeker niet slecht en het is een leuke horror met een interessante aanpak, maar de film is absoluut niet zo eng als ik had gehoopt. Blair Witch en [REC] vind ik nog steeds stukken beter.

Een 7.
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:35:28 #42
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_73992519
Nieuwsgierigheid heeft het weer gewonnen, net de film gezien.

Voor mij was dit de engste/spannendste film die ik ooit heb gezien, totdat het einde kwam.. Zal niet teveel verraden, maar die viel toch wat tegen. Misschien hoopte ik teveel op een AAAAAAAAAAAAA-einde, omdat de rest van de film gewoon creepy is..

Blij dat ik hem niet 's nachts heb gekeken , wel zeker een aanrader!

9/10

edit: heb de screener gezien, bioscoop einde is wel vet, maar toch ook weer een beetje cliché..

[ Bericht 8% gewijzigd door Torrio op 23-10-2009 20:27:16 ]
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:14:20 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74002391
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Jeeh het volgende:
Heb hem net gezien.

De film is zeker niet slecht en het is een leuke horror met een interessante aanpak, maar de film is absoluut niet zo eng als ik had gehoopt. Blair Witch en [REC] vind ik nog steeds stukken beter.

Een 7.
Ik vind de Blair Witch niet zo boeiend.
[REC] was wel aardig, maar niet meer niet minder.

Hopelijk is PA beter
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:25:15 #44
27648 Weakling
available in strong mint
pi_74012954
Gisternacht screener bekeken. Klamme handjes film. Ontzettend creepy sfeer. Maar ik werd wel even compleet uit het verhaal gehaald door het stukje
SPOILER
Dat was erg slecht opgezet. Gelukkig werd dat weer goed gemaakt in de rest van de film.

Verder bewonderenswaardig hoe men met zulke buitengewoon eenvoudige middelen je op de kast kunnen jagen. Ik zie honderd keer liever een griezelfilm zoals dit dan de zogenaamde horror films waar een hoop in gehakt en gezaagd wordt. Die vind ik nooit eng, hooguit ranzig.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_74033089
Ik heb vanavond deze film gezien, in het donker, samen met een vriend erbij.
De scare-factor is vrijwel net zo goed als in Blair Witch, voornamelijk te danken aan de opbouw en realisme, miniem gebruik van 'visuals'. Goed aantal momenten gehad waar je toch even met de mond open wacht met adem halen, benieuwd wat er zal gebeuren.
De screener die op Internet rondwaaid is overigens de versie uit 2007, de film die nu is uitgegeven is een bijgepoetste versie met hier en daar veranderingen (effecten), waaronder een ander einde.
Ik zal deze film nog steeds dus dan ook in de bios willen zien.
  zondag 25 oktober 2009 @ 01:56:45 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74033362
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:25 schreef Weakling het volgende:
Gisternacht screener bekeken. Klamme handjes film. Ontzettend creepy sfeer. Maar ik werd wel even compleet uit het verhaal gehaald door het stukje
SPOILER
Dat was erg slecht opgezet. Gelukkig werd dat weer goed gemaakt in de rest van de film.

Verder bewonderenswaardig hoe men met zulke buitengewoon eenvoudige middelen je op de kast kunnen jagen. Ik zie honderd keer liever een griezelfilm zoals dit dan de zogenaamde horror films waar een hoop in gehakt en gezaagd wordt. Die vind ik nooit eng, hooguit ranzig.
Dat zijn ook meer Slashers. Dat kun je geen horror noemen
pi_74033376
Is dit net zo'n hype als ''the blair witch project'' of is de film echt goed?
  zondag 25 oktober 2009 @ 02:03:37 #48
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74033453
Ik vind hem veel beter dan The Blair Witch, mede omdat er wordt ingegaan op 'algemene' angsten, dingen waar iedereen ooit weleens bang voor is geweest..

Op een paar dingen na dan..
pi_74033665
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:58 schreef cobain1994 het volgende:
Is dit net zo'n hype als ''the blair witch project'' of is de film echt goed?
nee, niet zo'n hype (yet), maar wel net zo goed.
Zelf vond ik blair witch ietsjes 'leuker' om naar te kijken vanwege de setting in een bos, dit gaf het een wat 'rijkere' achtergrond en zodoende (letterlijk) meer ruimte en mogelijkheden voor mysterie, Paranormal Activity moet het alllemaal doen in één en hetzelfde huis

Overigens is PA wel enger op zeker gebied, het speelt zich af in een huis, blair witch (BWP) is in een ver bos, dat maakt het wel zo dat de situaties in PA veel directer op je inwerken simpelweg omdat het een wat bekendere omgeving is, het zou ook jou huis kunnen zijn.

[ Bericht 17% gewijzigd door NDAsilenced op 25-10-2009 02:32:31 ]
  zondag 25 oktober 2009 @ 02:38:44 #50
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74033992
Wat mij trouwens ook van het begin af aan opviel..
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')