quote:Op woensdag 16 september 2009 01:37 schreef Drinky het volgende:
Verdomme, ben je weer eens aan het fietsen, duikt er uit het niets een auto op, die mij voorrang hoort te verlenen. In plaats daarvan wil ie doorrijden en "wijkt" hij uit, waarop hij bijna tegen de TS botst.
[ afbeelding ]
Klacht: mensen die verkeerd uitwijken
kwam ik net ook achterquote:Op woensdag 16 september 2009 01:39 schreef Devvie het volgende:
Je had een streep tussen je grijze tekeningen moeten doen, nu moest ik 3x kijken voordat ik het doorhad
Het is al laat hequote:Op woensdag 16 september 2009 01:39 schreef Devvie het volgende:
Je had een streep tussen je grijze tekeningen moeten doen, nu moest ik 3x kijken voordat ik het doorhad
Scherp.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
hoax!!
De zon schijnt helemaal niet!
Het is een emo zon, staat gelijk aan de maanquote:Op woensdag 16 september 2009 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
hoax!!
De zon schijnt helemaal niet!
Je faalt gewoon hard met paintenquote:Op woensdag 16 september 2009 01:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het is een emo zon, staat gelijk aan de maan
Okee dan is het een gegronde klacht!quote:Op woensdag 16 september 2009 01:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het is een emo zon, staat gelijk aan de maan
Klopt, daarom heb ik dit ook in photoshop gedaanquote:Op woensdag 16 september 2009 01:43 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Je faalt gewoon hard met painten
Ik neem daar nooit de binnenbocht en mijn dynamo is stuk, tevens zijn de batterijen van mijn Hema lampen doodquote:Op woensdag 16 september 2009 01:51 schreef swollywood het volgende:
Op het 2e plaatje ziet het er uit alsof je de binnenbocht probeert te nemen.
Als je dat niet gedaan had, had de auto normaal kunnen remmen en hadden beide niet uit hoeven wijken.
En zo te zien had de auto wel licht en jij niet, dus had ie je gewoon onder moeten rijden.
Dus je liegt in je TTquote:Op woensdag 16 september 2009 01:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Klopt, daarom heb ik dit ook in photoshop gedaan
Niet helemaal, de emo zon komt uit paintquote:
Die motor in je fobo is zeker ook gepaint, vandaar dat je op de fiets bentquote:Op woensdag 16 september 2009 02:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet helemaal, de emo zon komt uit paint
Nee, die is gecrashedquote:Op woensdag 16 september 2009 02:15 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Die motor in je fobo is zeker ook gepaint, vandaar dat je op de fiets bent
Ja, of hij had mij voorrang kunnen geven, zoals het volgens de verkeersregels hoortquote:Op woensdag 16 september 2009 02:17 schreef ETA het volgende:
ja duh, tuurlijk wijkt de auto uit naar links, anders stuurt hij richting jou! Als jij enige verkeersinzicht had, dan had je kunnen weten dat de meest logische uitwijkmanoeuvre voor de auto links was....
Ik ga slapen, wij zijn de enige 2 online op Fok!quote:Op woensdag 16 september 2009 02:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, die is gecrashed![]()
En ik fiets omdat het gezond is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |