Dan zou ik nog eerder met haar moeder snaaien dan over haar heen schijten.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vond 't een erg vermakelijk verhaal na wat biertjes en horende dat zn ' vriendin ' dus hele gangbangs had achter zn rug om
Zumba is wel de sensatie voor lekkere sportschoolchicks heb ik gehoord.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:50 schreef Remsjo het volgende:
Bah, ik moet vanavond aan 25 losgeslagen vrouwen Zumba gevenIk heb het nog nooit eerder gedaan dus vanavond de eerste keer
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:53 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
hey meisjeWaar gaat dat heen
?
Posten ?quote:
Die komen vanavond iddquote:Op woensdag 16 september 2009 10:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zumba is wel de sensatie voor lekkere sportschoolchicks heb ik gehoord.
True.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb echt te doen met zijn arme gezin tbh.
Is dat die Het_Hupt?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:53 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
hey meisjeWaar gaat dat heen
?
jaquote:
Naww, je hebt wel een hartquote:Op woensdag 16 september 2009 10:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb echt te doen met zijn arme gezin tbh.
heb je die dames gezien ?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:00 schreef Remsjo het volgende:
Wat ik sowieso niet snap van die domme wijven die door hem zijn geneukt zijn. Je ziet toch wel het verschil tussen 25 en 45. Als ik bij bewijs van spreken met Lautje zou afspreken en ik zie dat Lautje in real niet 18 maar 48 is, dan ren ik echt wel gillend weg hoor
Ik heb een heel groot hart.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja
[..]
Naww, je hebt wel een hart
/sowieso heb ik t met t gezin te doen ,ze hebben een geestelijk gehandicapt kind en nog wat problemen, en dan gaat daarnaast pa ook nog vreemd door internet meisjes te neuqen
Dit is wel weer waar, maar daar kunnen die mokkels ook niets aan doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je die dames gezien ?
die zijn al lang blij dat ze in de buurt van een pielemuis komen !
Nee post eens een foto. Maar ze schijnen jonger dan 18 geweest te zijn? WTFquote:Op woensdag 16 september 2009 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je die dames gezien ?
die zijn al lang blij dat ze in de buurt van een pielemuis komen !
Dát denk ik eigenlijk weer niet...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee post eens een foto. Maar ze schijnen jonger dan 18 geweest te zijn? WTF
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee post eens een foto. Maar ze schijnen jonger dan 18 geweest te zijn? WTF

Dat vind ik misschien nog wel minner dan het vreemdgaan zelf...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://fotoboek.fok.nl/brandX
de andere heeft geen foto's maar ze zijn beide 18 +
oh, en t nieuws heeft zn thuisbasis ook al bereikt fok kennende
Heeft hij hem wel weer netjes terug in het weiland gerolt toen ze klaar waren? Lijkt verdomme net een schaapquote:Op woensdag 16 september 2009 11:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://fotoboek.fok.nl/brandX
de andere heeft geen foto's maar ze zijn beide 18 +
oh, en t nieuws heeft zn thuisbasis ook al bereikt fok kennende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |