quote:Op woensdag 16 september 2009 10:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel zoik bleef iets langer dan gepland.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Hebben we hem weer.
Ik wil niet eens mod worden.
moet jij niet werken ?quote:
wilde nachten met jimboquote:Op woensdag 16 september 2009 10:29 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Owwh je bent Fotograaf geworden. Dat is ook een hele eerWat schuift dat nou?
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:34 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Owwwh was jij dat toen ik in Lautjes haar kledingkast verstopt zat?
Sinds eeregisteravondquote:Op woensdag 16 september 2009 10:25 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ben jij nou ineens mod geworden?Ik had nog zo gezegt Lautje moet het zijn!
Hoe doen ook: Je bent iig wel een vrouw
Edit: Tenminste dat hopen we dan maar. Je weet het maar nooit![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds eeregisteravondjaja!
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:39 schreef Remsjo het volgende:
Ik dacht al. Ik vond het al zo raar dat iemand naar boven kwam toen ik Lautje aan het bed vastbond met een handboeie om en een blinddoek om haar ogen. Ze zei vlug lekkere hunk van me ga vlug de kast in voor het te laat is. Red je leven. VLUCHT! ik red me wel. Als je me niet meer spreekt dan ben ik bij je weg maar ik houd nog wel van je.
Naast enorm ranzig ben je dan ook nog eens een gigantische mongool.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]over vastbonden gesproken
Een maat van me had ooit door dat zn vriendin like 6 maanden lang vreemdgingwat heeft die held gedaan. Meisje toen dr ouders op vakantie waren mee naar der slaapkamer genomen , daar dr vast op bed gebonden
Zij dacht .. Oeh kinkey
Ligt ze daar helemaal vast
trekt ie zn broek naar beneden, gaat gehurkt over dr borsten staan en draait zo een mooie bruine chocolade stengel uit zn poepertje zo plop op de borstkas
en toen is ie weg gegaan met een ' Heuj, bedankt voor al het vreemdgaan he'![]()
maarja, anyway ....
Niks.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:29 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Owwh je bent Fotograaf geworden. Dat is ook een hele eerWat schuift dat nou?
Kom jij eens heel snel op de cola hier danquote:Op woensdag 16 september 2009 10:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Woensdag en Donderdag zijn schooldagen.
ik vond 't een erg vermakelijk verhaal na wat biertjes en horende dat zn ' vriendin ' dus hele gangbangs had achter zn rug omquote:Op woensdag 16 september 2009 10:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Naast enorm ranzig ben je dan ook nog eens een gigantische mongool.
Publicatie vind ik wel oké.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:48 schreef Remsjo het volgende:
[..]
NIKS!!!!????Nouja, ik had er op z,n minst zo,n gratis abonnement voor gevragen
oh yeah baby !quote:Op woensdag 16 september 2009 10:47 schreef Tijgertje. het volgende:
itvMichel Ik heb Shazam gebruikt om I Got Erection van Turbonegro te ontdekken #shazam
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kom jij eens heel snel op de cola hier danik verveel me de pestpleuris
dat dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |