quote:
Niet veel.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef Japsnars het volgende:
Zeg, weet iemand hier iets meer over de leerplicht en leerplichtambtenaar? Ik ben de afgelopen tijd redelijk vaak ziek geweest en nu ben ik deze week al uit 3 lessen gekankerd omdat ik mijn schrift niet bij mij had of niet alle opdrachten af had ()
Daarom heb ik zojuist een email gekregen van de leerjaarcoördinator dat 'wegens strengere regels omtrent het verzuim van scholieren' ik gemeld zou worden bij de leerplichtambtenaar. Nu vraag ik mij af wat die leerplichtambtenaar echt wil doen aangezien ik al 18 ben
Mwoa weet niet, maar de eerste keer dat je daar heen moet krijg je toch niets meer dan een waarschuwing.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef Japsnars het volgende:
Zeg, weet iemand hier iets meer over de leerplicht en leerplichtambtenaar? Ik ben de afgelopen tijd redelijk vaak ziek geweest en nu ben ik deze week al uit 3 lessen gekankerd omdat ik mijn schrift niet bij mij had of niet alle opdrachten af had ()
Daarom heb ik zojuist een email gekregen van de leerjaarcoördinator dat 'wegens strengere regels omtrent het verzuim van scholieren' ik gemeld zou worden bij de leerplichtambtenaar. Nu vraag ik mij af wat die leerplichtambtenaar echt wil doen aangezien ik al 18 ben
Als je 18 bent ben je toch niet meer leerplichtig.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Mwoa weet niet, maar de eerste keer dat je daar heen moet krijg je toch niets meer dan een waarschuwing.
Heb je al een MBO/HBO opleiding oid afgerond?
Oh wacht ff niet aan gedacht dat het vanaf je 18e allemaal niet meer uitmaakt.
Ja klopt ook wel alleen dan is zijn school wel erg dom.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je 18 bent ben je toch niet meer leerplichtig.
Tegenwoordig toch wel? Als je nog geen opleiding afgerond hebt?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je 18 bent ben je toch niet meer leerplichtig.
Ik geloof niet dat je de les word uitgestuurd voor het niet maken van je huiswerkquote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef Japsnars het volgende:
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je de les word uitgestuurd voor het niet maken van je huiswerk
Oh ik dacht dat als je 18 was niet leerplichtig was. Wel als je 16 bent en je vmbo hebt moet je wel nog 2 jaar naar school.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch wel? Als je nog geen opleiding afgerond hebt?
Tenzij je een baan hebt, dat was iig zo bij een vriend van me.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch wel? Als je nog geen opleiding afgerond hebt?
Dat was de insteek van mn duits docente ook altijd.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom niet?Je hebt niets gemaakt, hebt dus niets aan de uitleg, doei.
Je moet ook minimaal een MBO niveau 2 hebben toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat als je 18 was niet leerplichtig was. Wel als je 16 bent en je vmbo hebt moet je wel nog 2 jaar naar school.
Je leeftijd heeft weinig met het schoolregelement te makenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef Japsnars het volgende:
Ach, had ik ook. Werd geterroriseerd door een docent en weigerde naar haar lessen te gaan, stuurden ze me naar de leerplichtsambtenaar.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef Japsnars het volgende:
Nee, maar dan moet school zelf maatregelen nemen en niet de leerplichtambtenaar.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je leeftijd heeft weinig met het schoolregelement te maken.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef Rauw. het volgende:
Ze kunnen je van school trappen, meer kunnen ze volgens mij niet doen.
[..]
Tenzij je een baan hebt, dat was iig zo bij een vriend van me.
En gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat was de insteek van mn duits docente ook altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |