abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72789329
Ik vond Wouter Bos zijn verhaal bij P&W wel wat hebben. Neem de tijd om na te denken, alle opties open. Niet echt een politieke agenda. Maar wel verstandig. Ben benieuwd met wie hij praat allemaal. In een democratie vind ik dat wel nuttig om te weten. Maar, een goed idee om alle opties open te houden.
pi_72790113
hij weet het mooi te vertellen ja maar wat is nieuw.
ze hebben die tijd om na te denken al lang gehad!
Een jaar gelden begon dit circus wat hebben ze tot op heden gedaan??
Enkelt nog meer jan modaal uitknijpen want dat is het makkelijkste dat is e grootste groep mensen.

En dan trots zijn omdat hij de hypotheek rente aftrek open wil breken?
Nee daar schieten we wat mee op, dan kan niemand meer zijn huis betalen. goed bezig wouter...
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
pi_72790203
quote:
Op woensdag 16 september 2009 00:03 schreef zoost het volgende:
Ik vond Wouter Bos zijn verhaal bij P&W wel wat hebben. Neem de tijd om na te denken, alle opties open. Niet echt een politieke agenda. Maar wel verstandig. Ben benieuwd met wie hij praat allemaal. In een democratie vind ik dat wel nuttig om te weten. Maar, een goed idee om alle opties open te houden.
Ik heb het niet gezien, maar had dat nadenken niet allang gebeurd moeten zijn? Dan hadden er nu beslissingen genomen kunnen worden. Jaja, zorgvuldig blablabla ntuurlijk. Nee, poldergepruts!
Goud kan je niet bijdrukken
pi_72790249
ik overweeg weer om PvdA te stemmen. Ja het is een vrij slap verhaal, maar damn wat een vreselijk slecht verhaal van de oppositie.
pi_72790251
quote:
Op woensdag 16 september 2009 00:33 schreef Remon het volgende:
Enkelt nog meer jan modaal uitknijpen want dat is het makkelijkste dat is e grootste groep mensen.

En dan trots zijn omdat hij de hypotheek rente aftrek open wil breken?
Nee daar schieten we wat mee op, dan kan niemand meer zijn huis betalen. goed bezig wouter...
Omdat we ( bijna ) allemaal TE DUUR wonen!
Betalen 300.000+ euro = 3/4 miljoen gulden voor een zgn twee-kapper waar je op een kluitje zit in een of andere treurige nieuwbouwwijk.
pi_72790662
quote:
Op woensdag 16 september 2009 00:33 schreef Remon het volgende:

Dat weet hij nog niet, daar moet hij over nadenken. Wat moet hij doen dan. Hij had geen idee....zoals bijna iedereen met betrekking tot deze crisis. De gedachten aan de jaren 30 maakt hem voorzichtig denk ik, wat ik op prijs stel.
  woensdag 16 september 2009 @ 01:16:12 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_72790968
En hij wil koste wat kost de partijpolitiek erbuiten houden. Niets dan hulde voor Bos en de manier waarop hij tot nu toe de crisis aanpakt.
pi_72791421
De crisis duurt al anderhalf jaar en er is nog niet eens een probleemanalyse gemaakt. Er wordt niet gekeken naar de onderliggende oorzaken. Dit is pure wanprestatie en onkunde.

En van Bos zie ik alleen maar creatieve boekhoudtrucjes en een goede pr praatjes. Niet trouwens dat ik van de rest wel wat zinnigs zie.
pi_72791453
Heb het altijd al een fijne politicus gevonden, een die niet koste wat kost bij een standpunt blijft en zich vervolgens overal uit probeert te lullen. Toegeven dat je er wel eens naast zit zien mensen vaak als een zwakte, maar is eigenlijk een grote kracht.

Ik ben blij dat hij zorgvuldig met het belastinggeld omgaat, in plaats van dat er miljarden worden gestoken in maatregelen die achteraf toch niets uithalen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  woensdag 16 september 2009 @ 02:02:54 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_72791461
quote:
Op woensdag 16 september 2009 01:16 schreef remlof het volgende:
En hij wil koste wat kost de partijpolitiek erbuiten houden. Niets dan hulde voor Bos en de manier waarop hij tot nu toe de crisis aanpakt.
Hulde aan Bos de man die de graaiers de banken uit de brand hielp en de burger met een miljarden schuld opzadelt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_72791468
quote:
Op woensdag 16 september 2009 02:02 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hulde aan Bos de man die de graaiers de banken uit de brand hielp en de burger met een miljarden schuld opzadelt.
Ja, want hij had beter de banken kunnen laten vallen, dan waren de burgers dik tevreden.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  woensdag 16 september 2009 @ 02:06:36 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_72791479
quote:
Op woensdag 16 september 2009 02:04 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja, want hij had beter de banken kunnen laten vallen, dan waren de burgers dik tevreden.
In elk geval zitten de oude bank directies thuis op hun miljoenen bonussen een win win situatie voor de banken. Of 10-0 voor hun. En banken weten nu dat ze kunnen doen wat ze willen wat het klootjes volk betaald het allemaal wel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_72791500
quote:
Op woensdag 16 september 2009 02:06 schreef Megumi het volgende:

[..]

In elk geval zitten de oude bank directies thuis op hun miljoenen bonussen een win win situatie voor de banken. Of 10-0 voor hun. En banken weten nu dat ze kunnen doen wat ze willen wat het klootjes volk betaald het allemaal wel.
Die bankiers zijn in dit geval ook een stelletje zakkenwassers, maar dat neemt niet weg dat Bos zo heeft moeten handelen, omdat anders miljoenen mensen zwaar in de problemen kwamen.
  woensdag 16 september 2009 @ 02:12:23 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_72791509
quote:
Op woensdag 16 september 2009 02:10 schreef peristilius het volgende:

[..]

Die bankiers zijn in dit geval ook een stelletje zakkenwassers, maar dat neemt niet weg dat Bos zo heeft moeten handelen, omdat anders miljoenen mensen zwaar in de problemen kwamen.
Dat snap ik ook wel maar die problemen komen er dus blijkbaar desondanks. En de verantwoordelijken blijven helemaal buiten schot.
pi_72791525
quote:
Op woensdag 16 september 2009 02:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel maar die problemen komen er dus blijkbaar desondanks. En de verantwoordelijken blijven helemaal buiten schot.
De problemen worden wel over een veel groter tijdsinterval verdeeld en opgevangen, dat de verantwoordelijken buiten schot blijven is een beetje jammer, maar ik denk dat de wet het moeilijk maakt om die echt te straffen.
pi_72791542
De staatsteun aan de ING was een supercadeau voor de aandeel- en obligatiehouders. Een cadeau wat ons als belastingbetaler nog heel veel kan gaan kosten.
  woensdag 16 september 2009 @ 02:36:48 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_72791620
quote:
Op woensdag 16 september 2009 02:15 schreef peristilius het volgende:

[..]
maar ik denk dat de wet het moeilijk maakt om die echt te straffen.
Wat natuurlijk onzin is want wetten kun je aanpassen. Het is gewoon ons kent ons, oude jongens krentenbrood, old boys network wat die lui buiten schot houd.
pi_72791681
quote:
Op woensdag 16 september 2009 02:02 schreef Megumi het volgende:

[..]

De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  woensdag 16 september 2009 @ 04:36:41 #19
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_72791815
Bos heeft gedaan wat hij dacht dat hij moest doen in crisistijd.

Of je het er mee eens bent of oneens bent, dat is bijna allemaal wetenschap achteraf.
Maar hoe we het ook wenden of keren... hier draaide Bos niet! Hier draaide bijna iedereen behalve Bos zelf.
Bos heeft zich gedragen zoals we als volk van Balkenende hadden verwacht en niet gekregen hebben.

Of Bos gelijk heeft gehad of niet... dat weten we pas over vele jaren. Maar dat Balkenende en de oppositie zich uit lafheid maar eerst even achter Bos hebben geschaard... dat is duidelijk. Bos heeft een keuze gemaakt... misschien desastreus, misschien zelfs ook de redding van Nederland.... maar hij heeft zich als een premier gedragen en het land op sleeptouw genomen.

Hoe zijn beslissingen ook zullen uitpakken in de onzekere toekomst... Bos heeft beslissingen durven nemen die zelfs zijn eigen achterban hem niet in dank zullen af nemen... zoals het een staatsman betaamt!
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_72796235
Bos is gewoon een landverrader die de staatsschuld opblaast tot mythische proporties.
pi_72796496
Het is verstandig niet als een blinde kip maatregelen te nemen, en het is lovenswaardig om heilige huisjes bespreekbaar te maken. Alleen: waarom is dat niet allemaal al veel eerder gebeurd? De analyses liggen er ook al lang. Als nu eindelijk ook serieus wordt doorgepakt zal ik dit kabinet alle lof toezwaaien, ik ben alleen niet erg optimistisch.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_72796558
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:22 schreef Sachertorte het volgende:
Het is verstandig niet als een blinde kip maatregelen te nemen, en het is lovenswaardig om heilige huisjes bespreekbaar te maken. Alleen: waarom is dat niet allemaal al veel eerder gebeurd? De analyses liggen er ook al lang. Als nu eindelijk ook serieus wordt doorgepakt zal ik dit kabinet alle lof toezwaaien, ik ben alleen niet erg optimistisch.
Ik denk dat het iets met het CDA te maken heeft, die hebben het niet zo op vooruitgang.
  woensdag 16 september 2009 @ 11:32:26 #23
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_72796810
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:14 schreef antonwachter het volgende:
Bos is gewoon een landverrader die de staatsschuld opblaast tot mythische proporties.
Goed gemotiveerd verhaal!
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_72796830
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:24 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik denk dat het iets met het CDA te maken heeft, die hebben het niet zo op vooruitgang.
Klopt. Er wordt nu wel veel gezeurd over de paarse kabinetten, maar die hebben op een aantal gebieden (o.a. euthanasie, homohuwelijk) vooruitgang geboekt die nooit mogelijk was geweest als het CDA in de regering had gezeten.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_72797329
Een ding snap ik niet. De staat is nu eigenaar van ABNAMRO. Die hebben ze voor een prik gekocht (zeggen ze atthans in België).
Als ABNAMRO de moeilijke tijd overleeft dan kunnen ze die toch weer voor miljarden verkopen? Net zoals met de PTT gebeurd is.
Ik dacht ook dat Bos dat zo zei toen hij bij Fortis vandaan kwam.
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')