quote:
Als ik de rommel van m'n bed veeg is er plek voor twee.quote:
Doet isquote:Op woensdag 16 september 2009 00:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Als ik de rommel van m'n bed veeg is er plek voor twee.
Wat Gkhn zegt. Ik zit acher mijn bureau. En het gaat je allemaal niets aan. Het is geen vereiste in de voorwaarden van FOK! ofzo. Al doe ik me voor als een gebochelde homofiele negerkabouter met een houten poot, uit kreupelhout vervaardigd en een inoperabele oogafwijking. Mag ik? Bedankt hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op internet ben ik ook altijd mijn bastaard neef, Sjaak den Blokker!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef Fortitudo het volgende:
Dat je ene beetje overdrijft etc. OK, maar dat je je totaaaaaal anders voordoet of gewoon de boel bij elkaar staat te liegen: royall sadness
hierbij denk ik aan:
emimich
krentenbol
het_hupt
noorsbloed
Hoe staan jullie hier tegenover?
Wat is er met Ritmo?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:21 schreef Mainport het volgende:
Ritmo
Registratiedienst/Quadesh/Verleiding plus eventueel andere klonen. Dat is ook een vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |