Ja, wat?quote:Afzender: baliemedewerker schiedam
Goeiemiddag Ruud
Je kan morgen (dinsdag ) om 10.00 hier komen met je pc
Gewoon in het mac op het spinhuispad ok?
groetjes belinda
Ik heet heel geen Ruud.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef H1F5 het volgende:
Hoi Ruud, ga nou even joh, da's die griet van Deal Extreme.
DAT WEET ZIJ TOCH NIETquote:
Maar ik heb dat mailtje gisteren ontvangen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
DAT WEET ZIJ TOCH NIET:d:d;D;d
Neemt niet weg dat je ff lekker op die zoute snor kan duiken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar ik heb dat mailtje gisteren ontvangen.
Eej, Paul, wrom ben jij nog bruin en nog steeds niet blauw? Heeft zeker iets te maken met die mailtjes uit Afrika?quote:
http://www.hyves.nl/search/hyver/?searchterms=belinda%20schiedam&pageid=7UJI27ZKQW00S8SC8 1 van deze misschien?quote:Misschien is die Belinda wel te doen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als dat geen neuken wordt!
Ik heb jou dat mailtje dus ook een keer gestuurd?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef Kerol het volgende:
dat is geheimtaal voor kom neuken om 10 uur op het toilet in de mac
of van die shit van, dit is mijn nieuwe nummer, en dan geen naam erbij zetten van wie het is. stuur je een sms terug wie het is, komt er zo''n naam die je helemaal nie tkent :pquote:Op woensdag 16 september 2009 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ook leuk is: smsjes ontvangen die niet voor jou bedoeld zijn.
" Ja leuk, zaterdag! Hoelaat verwachten jullie ons? Groetjes Jouke..."
Ik bedoel: wtf ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |