Jap. Voluit meezingen en onthouden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef Jotcha het volgende:
Het klopt nog ookIk was te lief volgens haar
Soms moet je vrouwen slecht behandelen, raar maar waar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef Jotcha het volgende:
Het klopt nog ookIk was te lief volgens haar
En dan beginnen ze ook te zeiken. Het is ze echt nooit goed ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Soms moet je vrouwen slecht behandelen, raar maar waar.
Wtf?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef Jotcha het volgende:
En dan slopen ze ook je wasmachine nog
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef Jotcha het volgende:
En dan slopen ze ook je wasmachine nog
Uitgaan, en dan weer eventjes sparen voor die laptop.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Moh ik kan kiezen of ik ga zaterdag uit.
Of ik ga een laptop kopen.
Het is of of want ik niet genoeg geld voor beide
Maar uiteindelijk krabbelen ze toch weer terug.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dan beginnen ze ook te zeiken. Het is ze echt nooit goed ook
Jap gaat met 3 klasgenoten en een vriend van klasgenoot.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Uitgaan, en dan weer eventjes sparen voor die laptop.
Mits een goed feestje natuurlijk.
Sowieso, veel vrouwen houden wel van een beetje klootzak...quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Soms moet je vrouwen slecht behandelen, raar maar waar.
Dan uitgaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jap gaat met 3 klasgenoten en een vriend van klasgenoot.
Dus dat wordt sowieso knallen.
Maar toch. Ik wil ook een laptop kopen
Ik geloofde het nooit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sowieso, veel vrouwen houden wel van een beetje klootzak...
Week wachten met de laptop?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jap gaat met 3 klasgenoten en een vriend van klasgenoot.
Dus dat wordt sowieso knallen.
Maar toch. Ik wil ook een laptop kopen
Ik ken gasten die hun vriendin gewoon slaan en al, maar dat wijf wil hem voor geen goud kwijt (en nee, niet omdat ze bang is, want als hij wegloopt komt ze met hangende pootjes achter hem aan)quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik geloofde het nooit.
Maar na de afgelopen 3 weken weet ik het zeker.
Ze willen allemaal iets anders, altijd weer gokken/inschattenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik geloofde het nooit.
Maar na de afgelopen 3 weken weet ik het zeker.
quote:
de 24 krijg ik weer stufi en ben ik jarigquote:
Geloof me, je bent eerder te lief dan te bitch.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze willen allemaal iets anders, altijd weer gokken/inschatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |