Graduation was toch ook een prima album? Hoewel ik Big Brother wel een misser vond.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:19 schreef Reintji het volgende:
Na het tweede album is die jongen helemaal van het padje geraakt hè.
Z'n muziek wel, zijn ego nietquote:Op woensdag 16 september 2009 12:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Graduation was toch ook een prima album? Hoewel ik Big Brother wel een misser vond.
quote:
Je vergeet; = lelijke aapquote:Op woensdag 16 september 2009 12:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het_hupt is 45, geen 25
Het_hupt is getrouwd
Het_hupt heeft 4 (bijna 5) kids
Het_hupt heeft geneukt met BrandX (buiten dat z'n vrouw het wist/weet om)
Het_hupt hefet geneukt met Kyna (buiten dat z'n vrouw het wist/weet om)
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wat snap je niet aan de OP?
Het_hupt is 45, geen 25
Het_hupt is getrouwd
Het_hupt heeft 4 (bijna 5) kids
Het_hupt heeft geneukt met BrandX (buiten dat z'n vrouw het wist/weet om)
Het_hupt hefet geneukt met Kyna (buiten dat z'n vrouw het wist/weet om)
Terwijl zo'n blond wijf haar Award voor 'best video' kreeg, onderbrak Kanye opeens haar speech om te zeggen dat Beyonce's video 1 van de beste ooit wasquote:Op woensdag 16 september 2009 12:30 schreef Nebo het volgende:
Ik kan dat filmpje met Kanye West hier nu niet kijken, maar kan iemand mij vertellen wat hij nu weer voor doms heeft gedaan?
Taylor Swift kreeg een prijs, toen kwam Kanye het podium op met de mededeling dat Beyonce 1 van de beste videos ooit had.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:30 schreef Nebo het volgende:
Ik kan dat filmpje met Kanye West hier nu niet kijken, maar kan iemand mij vertellen wat hij nu weer voor doms heeft gedaan?
Je les gaat door?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef lkb9000 het volgende:
Zo maar voor de 2e keer richting school
quote:
Zelfs Obama zou het ongepast hebben gevondenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ik snap alle fuzz niet. Het is natuurlijk niet tof van Kanye, maar mensen kunnen ook overdrijven
Word je weer geflesd?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:59 schreef lkb9000 het volgende:
Ennnn weer gezellig in de les, flash nu
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:28 schreef Edwinuss het volgende:
Beter komt die Baas NL met mij Battlefield spelen.
Ik begin nu een beetje dat vliegen onder de knie te krijgen
Hele gamequote:Op woensdag 16 september 2009 13:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb jij de demo gespeeld of de volledige game?
Nee, kutspelquote:Op woensdag 16 september 2009 13:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Beter doe je dan mee een keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:05 schreef Reintji het volgende:
Je moet gast! Nu even Red Alert downloaden.
Doe mij maar Red Alertquote:Op woensdag 16 september 2009 14:05 schreef Reintji het volgende:
Je moet gast! Nu even Red Alert downloaden.
Zoals altijdquote:Op woensdag 16 september 2009 14:05 schreef Reintji het volgende:
Trouwens, heerlijk veel kneuzenvolk bij de Ikea weer.
Op maandagmorgen valt dat best meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |