Vandaag moest ik in Heemskerk zijn, maar blijkbaar was er iets gebeurd. Het verkeer liep helemaal vast en ik had met een vriendin afgesproken. Iedereen mocht nog steeds doorrijden maar op een gegeven moment mocht er niemand meer rechtsaf. Ik had dus nogal een tijd staan wachten en begreep dit niet. Dus toen ik langs een verkeersregelende agent reed die dus mensen niet meer doorliet mn raampje omlaag en vragen. Meteen al een blik van hoe ik hem aan durfde te spreken.... maar ja, ik ben niet zo'n mak schaap dat gewoon achter de rest aankachelt als oom agent het zegt. Weet graag waarom. Dus ik vraag waarom we niet meer naar rechts mogen, hij: wat denk je zelf!. Ik zeg, ik weet het niet want net mocht iedereen nog doorrijden. Hij weer: er is een ongeluk gebeurd, dat kun je toch begrijpen, of iets op die manier. Ik denk, lekkere manier van met mensen omgaan zo. Je zou er agressief van worden. Dus wat is het vandaag de dag met die agenten. Leren die helemaal geen manieren meer of zo? Ook al zou ik de domste vragen stellen, dan kan zo'n door mij betaalde kracht toch gewoon mensen netjes te woord staan. Het was gewoon zoiets van, je bek houden en doorrijden en mij geen vragen stellen. Zou de toenemende agressie tegen agenten etc niets te maken hebben met de bagger manier waarop ze zich opstellen?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg