Dat. Plus als je werkgever naar nieuwe zieltjes aan het zoeken is, zo mag jij ook op zoek natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:39 schreef Piles het volgende:
Je kunt je huidige werkgever toch afschermen?
http://help.monsterboard.nl/my20/faq.asp#help_1_211481
Krijg die van mij er niet eens meer vanaf, wachtwoord onbekend enzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:50 schreef Peter het volgende:
die van mij staat er gewoon nog op van voor die tijd...
Ja hoor, ik kreeg tijdens studie een mooie stage aangeboden bij een groot bedrijfquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef ReWout het volgende:
Kleine topic kaap...
Maar is het ook verstandig/done om als student je CV op monsterboard te zetten?
kquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kreeg tijdens studie een mooie stage aangeboden bij een groot bedrijf
Je wordt ook gebeld door uitzendbureau's en recruiters, maar dat hoort er bij zeg maar
Das niet helemaal waar. Mits interessante/goede aanbieding is er natuurlijk van alles mogelijkquote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef HarryP het volgende:
Gewoon online zetten en erin vervelden dat je niet opzoek bent naar een nieuwe baan.
Waarom zou je hem dan uberhaupt online zetten.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef HarryP het volgende:
Gewoon online zetten en erin vervelden dat je niet opzoek bent naar een nieuwe baan.
Adres kun je eventueel weglaten, maar ik zou toch zeker wel een telefoonnummer en een emailadres vermelden - hoe moeten ze je anders bereiken?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:39 schreef ReWout het volgende:
Even een vraag is het verstandig om prive gegevens, adres, telefoon weg te laten op me CV wanneer ik die plaats op monsterboard?
ja email lijkt me logisch was alleen dus eigenlijk niet zo zeker van mobiel... aangezien ik geen zin heb in torenhoge rekeningen (omdat ik in 't buitenland woon) als student.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:03 schreef Tja... het volgende:
[..]
Adres kun je eventueel weglaten, maar ik zou toch zeker wel een telefoonnummer en een emailadres vermelden - hoe moeten ze je anders bereiken?
Dat hangt ervan af of je wil dat men ziet dat jij het bent.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:39 schreef ReWout het volgende:
Even een vraag is het verstandig om prive gegevens, adres, telefoon weg te laten op me CV wanneer ik die plaats op monsterboard?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |