En dan moeten wij het wél goed gokken?quote:Ik kan mijn functie moeilijk beschrijven aangezien ik veel verschillende soorten werkzaamheden verricht.
Lees: Het lijkt erop dat ik minder moet verdienen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef CecilBDemented het volgende:
Loon checks op internet geven mij geen goede indicatie.
Dan zou ik in je handjes klappen als ik jou was, gezien de werkzaamheden die je verricht. Je baas heeft je aardig gematst.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:32 schreef CecilBDemented het volgende:
ik verdien nu 1600 bruto per maand.
Ha ha, helemaal waar. Hoe meer woorden je moet gebruiken om je werk te omschrijven, hoe minder het is. Advocaat, arts, makelaar of boer.... kort en duidelijk. En ze verdienen per definitie meer dan die paupertjes met hun functie die niet eens op een visitekaartje past.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:00 schreef r3gi3boy het volgende:
Man man man, hoe kun je met teveel mooie woorden omschrijven wat een aap met drie keer brullen ook uit kan leggen![]()
En da's nog niet alles, deze aap kan hoogstwaarschijnlijk 2/3e van jouw werkzaamheden met gemak overnemen! Een voorbeeldje:
probleem: *storing constateren en oplossen*
oplossing aap: *op reset-knop drukken*
beloning: banaan
moraal van dit verhaal: 'Ook al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding'. Maak dingen niet mooier dan dat ze zijn maar accepteer gewoon dat deze baan geen gouden bergen op zal leveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |