En hoe zit het dan met een eventueel verkregen telefoon i.c.m. het abonnement?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
je hebt een contract afgesloten voor een bepaalde tijd onder bepaalde voorwaarden. Daar dienen beide partijen zich aan te houden. Als zij tussentijds het contract open willen breken en de voorwaarden wijzigen mag je dit weigeren en eisen dat ze zich aan de oorspronkelijk contract houden. Willen ze dat niet doen dan heb je volgens mij het recht om kostenloos op te zeggen.
Dan stuur je die toch terug?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met een eventueel verkregen telefoon i.c.m. het abonnement?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef Djahani het volgende:
Ik heb ook een abbo bij debitel, wat bedoel je met debitel wordt overgenomen door een ander maatschappij?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Dan stuur je die toch terug?
ja ze gaan die inderdaad veranderen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:46 schreef justanick het volgende:
Gaan de bundels voor jou persoonlijk veranderen dan (is dat al bij je aangekondigd)? Zo nee, kun je idd niet onder je contract uit.
Ja dat zeggen ze jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:08 schreef Ofanders het volgende:
Ik heb zonet gebeld met Debitel en die zeiden dat het niet mogelijk was om me abo. op te zeggen.
Nieuwe telecomwet zeg dat iedere verandering, zowel positief/negatief hierop van toepassing is toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:07 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze ja
Als er voor jou voorwaarden wijzigen dan mag jij opzeggen. Wat veranderd er voor jou? Als alleen de aanbieder verandert, geen probleem. Veranderen bundels, geen probleem. Ga je hierdoor meer betalen, dan is er wel een probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |