abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72778491
Ik zit met een vraag.
Ik heb een 2 jarig abo. bij debitel. Maar debitel is over genomen door een andere telefoon maatschappij waardoor de bundels veranderen.
Ik heb de abo. nu ongeveer een jaar is het mogelijk om me abo. op te zeggen inverband met het veranderen van de bundels. De acties die debitel ons aanbied zijn niet interesant genoeg om op in te gaan.

alvast bedankt

PS; alvast mijn verontschuldegingen voor me spelling en dergelijke
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:22:33 #2
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_72778913
Ik heb ook een abbo bij debitel, wat bedoel je met debitel wordt overgenomen door een ander maatschappij?
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:22:46 #3
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_72778923
je hebt een contract afgesloten voor een bepaalde tijd onder bepaalde voorwaarden. Daar dienen beide partijen zich aan te houden. Als zij tussentijds het contract open willen breken en de voorwaarden wijzigen mag je dit weigeren en eisen dat ze zich aan de oorspronkelijk contract houden. Willen ze dat niet doen dan heb je volgens mij het recht om kostenloos op te zeggen.
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_72779296
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
je hebt een contract afgesloten voor een bepaalde tijd onder bepaalde voorwaarden. Daar dienen beide partijen zich aan te houden. Als zij tussentijds het contract open willen breken en de voorwaarden wijzigen mag je dit weigeren en eisen dat ze zich aan de oorspronkelijk contract houden. Willen ze dat niet doen dan heb je volgens mij het recht om kostenloos op te zeggen.
En hoe zit het dan met een eventueel verkregen telefoon i.c.m. het abonnement?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:34:31 #5
152894 Ex-Lekkerlander
pi_72779523
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

En hoe zit het dan met een eventueel verkregen telefoon i.c.m. het abonnement?
Dan stuur je die toch terug?
pi_72779635
ze worden '' zover ik wijs kon maken uit de brief'' overgenome door kpn.
op deze site staat meer info over de overname
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef Djahani het volgende:
Ik heb ook een abbo bij debitel, wat bedoel je met debitel wordt overgenomen door een ander maatschappij?
pi_72779727
ik denk niet dat ze alle toestellen van elk abo terug gestuurd willen hebben.
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:

[..]

Dan stuur je die toch terug?
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:51:25 #8
152894 Ex-Lekkerlander
pi_72780370
Burgerlijk Wetboek 6 (BW6)
Artikel 265 | BW6, Boek 6, Titel 5, Afdeling 5
1.
Iedere tekortkoming van een partij in de nakoming van een van haar verbintenissen geeft aan de wederpartij de bevoegdheid om de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, tenzij de tekortkoming, gezien haar bijzondere aard of geringe betekenis, deze ontbinding met haar gevolgen niet rechtvaardigt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 september 2009 @ 21:33:33 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72782441
Debitel is nu Telfort. Handig die overnames, je gaat steeds minder betalen voor meer minuten Sim-only in elk geval wel.

Maar ik hoef dan ook geen sjieke camera/mp3-speler waarmee je ook kunt bellen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_73008645
Ik heb zonet gebeld met Debitel en die zeiden dat het niet mogelijk was om me abo. op te zeggen.
pi_73018051
Gaan de bundels voor jou persoonlijk veranderen dan (is dat al bij je aangekondigd)? Zo nee, kun je idd niet onder je contract uit.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:40:51 #12
194330 Cottleston-Pie
A Fish Can't Whistle
pi_73020420
Je kunt gewoon altijd opzeggen per het einde van je looptijd, dus in dit geval zodat je er over een jaar vanaf bent. Dit kan je het beste nu alvast doen, dan kan je het niet meer vergeten.
pi_73266643
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:46 schreef justanick het volgende:
Gaan de bundels voor jou persoonlijk veranderen dan (is dat al bij je aangekondigd)? Zo nee, kun je idd niet onder je contract uit.
ja ze gaan die inderdaad veranderen.
pi_73266839
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:08 schreef Ofanders het volgende:
Ik heb zonet gebeld met Debitel en die zeiden dat het niet mogelijk was om me abo. op te zeggen.
Ja dat zeggen ze ja

Als er voor jou voorwaarden wijzigen dan mag jij opzeggen. Wat veranderd er voor jou? Als alleen de aanbieder verandert, geen probleem. Veranderen bundels, geen probleem. Ga je hierdoor meer betalen, dan is er wel een probleem.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:00:38 #15
155616 Proximo
For god, king & country
pi_73304724
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:07 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ja dat zeggen ze ja

Als er voor jou voorwaarden wijzigen dan mag jij opzeggen. Wat veranderd er voor jou? Als alleen de aanbieder verandert, geen probleem. Veranderen bundels, geen probleem. Ga je hierdoor meer betalen, dan is er wel een probleem.
Nieuwe telecomwet zeg dat iedere verandering, zowel positief/negatief hierop van toepassing is toch?

Ben hier namelijk ook wel benieuwd naar
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')