Lekker gekquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef Syd het volgende:
Ja ik heb er zojuist , i hate people neergezet
Lekker vlot, en pittig!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef Syd het volgende:
anders zoek je het probleem ff bij jezelf, lijer.. ik ga het niet eens meer uitleggen nu.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef Syd het volgende:
. Dacht dat youtube wel geld genoeg heeft om goede programmeurs in te huren....
lolquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:13 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
anders zoek je het probleem ff bij jezelf, lijer.. ik ga het niet eens meer uitleggen nu.
hej naamgenoot, ff chille met die bille tegen de prille bille van de chille OPer !!!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:13 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
anders zoek je het probleem ff bij jezelf, lijer.. ik ga het niet eens meer uitleggen nu.
Jij hebt echt SCHIJJTTT. Zulke dingen moet je niet te vaak doen want anders loopt het slecht met je af.quote:Ja ik heb er zojuist , i hate people neergezet
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:15 schreef player-boy het volgende:
[..]
hej naamgenoot, ff chille met die bille tegen de prille bille van de chille OPer !!!!!
je houdt wel graag van Adolfje he ? :pquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:10 schreef player-boy het volgende:
voeg me toe als vriend op youtube!!!!
ik ben allahkutkoter
Wat een creatieve gedachten krijg ik toch tijdens mijn hasjjointje en bakje hollands saladequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij hebt echt SCHIJJTTT. Zulke dingen moet je niet te vaak doen want anders loopt het slecht met je af.
Gekke is dus, ik zag een filmpje, wou er op reageren, besef me dat ik niet ingelogd was dus op dat moment klik ik op aanmelden en toen was ik dus ingelogd als die gozer.quote:
Je PC wordt gewoon constant uitgewoond door 50 scriptkiddies tegelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja ik weet ik heb een oude bak hier staan, maar zo oud is die ook weer niet
De mijne ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:37 schreef Kerol het volgende:
Vaag lol. Zolang je maar niet als mij inlogt want daar is mijn account te belangrijk voor
i hate peoplequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef Syd het volgende:
.....klik ik dus op aanmelden, ben ik ineens ingelogt als ene MrTheluca
Hoe kan dit, heb dit wel eens vaker maar log dan gewoon uit. Dacht dat youtube wel geld genoeg heeft om goede programmeurs in te huren....
[ afbeelding ]
Dat zijn mijn filmpjes!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
Zo had ik laatst opeens toegang tot filmpjes van meisjes die waren aangemerkt als 'private', nee ik ga ze niet delen, ik hou ze lekker voor me zelf.
Watte?quote:
Ik heb er maarliefst 5!!quote:
1121quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb er maarliefst 5!!en jij?
![]()
Maar ik heb ook (nog) niet zoveel filmpjes.quote:
waarom is je account dan zo waardevolquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar ik heb ook (nog) niet zoveel filmpjes.
Omdat ik zo af en toe eens wat film en het gewoon leuk vind om het daarop te pleuren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:09 schreef Kerol het volgende:
[..]
waarom is je account dan zo waardevol![]()
Ja, want dan heb je een Boliviaanse account zonder video's, favorieten of vriendenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:56 schreef J.Herrer het volgende:
Lol, verander zijn profiel en zet je er eigen password op
Hoeveel views in totaal danquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat ik zo af en toe eens wat film en het gewoon leuk vind om het daarop te pleuren.Die aantallen komen vanzelf wel een keer.
En ik wil trouwens de views ook niet kwijt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |