Home Improvement idd, ook om te janken...quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach af en toe zitten er afleveringen tussen. GG had bijvoorbeeld wel van die afleveringen.
Hij slaapt al. Verhaaltje voorgelezen en alquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh ja, ik was vergeten dat ik verkracht werd
Heb je hem al in bed gelegd?
Oh dat is wel grappig, ik gedraag me wel eens als een kleintje!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik houd me groot met mensen er bij
Nou, zoveel heb ik er nog opgenomen bij de bankquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nou... heb anders net 5 biljetten van 100.- van je gekregen voor gisteravond...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nou... heb anders net 5 biljetten van 100.- van je gekregen voor gisteravond...
Zeg! ik heb niks gedaan he!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou dit is onacceptabel, onogelijk, de menswaardigheid komt in het geding, het is abject, ongeloveloos, in één woord: skrikkelijk.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Home Improvement idd, ook om te janken...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij slaapt al. Verhaaltje voorgelezen en al
Skatjee hoe was je dag??quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef MisterO het volgende:
Haloaaaa *zwaait
Zit nu in het studiefondsje van Jip liefquote:
O ja, volgens mij heb ik het al wel erg vaak geventileerdquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Xiance het volgende:
Vlarp:
IK wordt chagerijnig van mensen die te pas en te onpas moeten gaan lopen schreeuwen dat ze GEEN fan van <naam> zijn.
Lekker naar bedquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nu een paar glazen wijn en....?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh dat is wel grappig, ik gedraag me wel eens als een kleintje!
Je dist me gewoon he!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Home Improvement idd, ook om te janken...
huh?quote:
....dan achter het stuur kruipen!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nu een paar glazen wijn en....?
geeft niks, ik hou ook niet van madonna, rage against the machines, en whatever al die shit die nu op TV is..quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, volgens mij heb ik het al wel erg vaak geventileerd
Sorry![]()
Celine Dion toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, volgens mij heb ik het al wel erg vaak geventileerd
Sorry![]()
Jaaaaa goed, ik heb zo vermaakt heeeequote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
geeft niks, ik hou ook niet van madonna, rage against the machines, en whatever al die shit die nu op TV is..
ik zal het ook gewoon pas en te onpas gaan ventileren als ik t woordje madonna zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |