Dat ben ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik dacht dat jij zo'n kwetsbaar, zachtaardig type was!
Hoe kom je nu toch weer opeens uit de hoek??
ik ken mijn eigen gebreken als geen anderquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is goed dat je het jezelf wel realiseert
Dat is lief van je!quote:
Nou, sorry hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En het
'Stop stop stop stop stop, ik ben getrouwd en ik heb een kind'
dan?
NOU?
NOU?
We hebben het er morgen wel over.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het staat op band hoor
Hij wilde het opnemen
Dat waardeer ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor!
Volgens mij was ik het die op een gegeven moment aan jou vroeg of het echt geen kwaad kon met je man en een kind
Nee, ik ben oud aan het wordenquote:
Ik ben verkracht en vernederd en jij wil me niet eens troosten met je warme armen en misschien andere lichaamsdelenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
We hebben het er morgen wel over.
Het lijkt me een goed idee dat je vannacht maar even op de logeerkamer gaat slapen.
Puik plan!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik ben oud aan het worden
Na een dag op kantoor werken hakt de vermoeidheid wel toe....![]()
Ik zou iets actiefs moeten gaan doen
Heel goed, daar moet je mee werken. De eerste stap naar verbetering enzoquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ken mijn eigen gebreken als geen ander
en ik schaam me er ook niet voor!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ben ik ook
Maar je moet me niet kwetsen want dan komt er een minder leuke kant naar voren
Voor hoe naief houdt je me?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben verkracht en vernederd en jij wil me niet eens troosten met je warme armen en misschien andere lichaamsdelen
Ja zoiets van jullie hadden een kind en dat ging goed totdat Vlarp langs kwam want die ging hup met zijn kont omhoog en daar ging het mis want nu is er discussie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is lief van je!
maar ken je wel het hele verhaal?
Euh... jeetje je hebt wel een heel slecht beeld van mequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
"Batsen", dat vind ik namelijk nogal wat! Dat is zo macho terwijl jij eerder een traantje weg zou pinken bij... ja, een cd van Celine Dion of de trailer van die This is It-film.
NEE!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik KeukenKast nog een keer lenen?
Zie je wel, hij geeft het toequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik KeukenKast nog een keer lenen?
Lieverd, we hebben het er straks wel overquote:
Dat heeft iedereen wel eens... *kuch*quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
(hoewel ik best met een film of een tv serie kan meejanken)
Ik heb het over lenen, ik ga er geen geld voor betalen, ben je helemaal besodemieterd!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
NEE!
en die 500.- mag je ook wel houden!
Nja en eigenlijk snap ik er niet zo veel vanquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja zoiets van jullie hadden een kind en dat ging goed totdat Vlarp langs kwam want die ging hup met zijn kont omhoog en daar ging het mis want nu is er discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |