En nu jij zelf nog?quote:
economiequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en waarom kwamen zij naar nederland als ik vragen mag
Niet alles, maar ik zit het wel uit.quote:
Hopelijk niet uit Mexico.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:42 schreef Xiance het volgende:
ik ben ook al 2 dagen ziek!
fucking verkoudheid! waar haal je t vandaan in deze tijd van t jaar!
Anders gewoon veel glimlachen, dan glimlachen de meesten gewoon terugquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet alles, maar ik zit het wel uit.
uh al eens buiten geweest de laatste week? nou ook niet echt strandweerquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:42 schreef Xiance het volgende:
ik ben ook al 2 dagen ziek!
fucking verkoudheid! waar haal je t vandaan in deze tijd van t jaar!
True. En ik doe wanhopig mijn best om in het openbaar vrolijk te doen. Fake it till you make itquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Anders gewoon veel glimlachen, dan glimlachen de meesten gewoon terug
ach, ik ben best tevreden met mezelf hoorquote:
Nee, een rekeningquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
/insert fruitmand. En een mondkapje.
Mhm. Kom je vanzelf achter hoorquote:
hmz.. mischien ligt het daar aan!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
uh al eens buiten geweest de laatste week? nou ook niet echt strandweer
ik kan trouwens ook het hele jaar door verkouden wordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
hmz.. mischien ligt het daar aan!
ik draag nog steeds mn bikini!
pandemiequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
ik begin spontaan te niezen..
Allergisch voor nieuwe topics?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
ik begin spontaan te niezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |