SAJ kan dat niet latenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kuthomooooooo, fok offf
Dacht je dat nou echt? Wij zouden niet eens de moeite doen om iets te zeggen of te doen
je bent vast wel ergens fan van waar ik niet van houd!@quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bof ik even dat ik geen Madonna fan ben
Waarschijnlijk dan precies op het moment dat ik een paraplu opsteek.quote:
Bedoel je deze:quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gaga is eng, kijk maar naar haar optreden @ VMA's
Jep, heb je het einde gezien?quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
je bent vast wel ergens fan van waar ik niet van houd!@
Ik heb dat ook wel eens gedaan, toen ging het ook gewoon goedquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan precies op het moment dat ik een paraplu opsteek.
Wat, weetje niet eens waar hij woont? Hoe kun je dan met hem vreemdgaan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb die plaatsnaam niet genoemd, nu geef jij weer een extra hint
Ik fok SAJ niet.. daar heeft hij andere mensen voorquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat, weetje niet eens waar hij woont? Hoe kun je dan met hem vreemdgaan?
hee, doe SAJ eens fokken
Weetje hoe ik mijn best doe nu, ik probeer niet eens mn koele imago te behouden!quote:
Homo's weer, altijd over sex denken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik fok SAJ niet.. daar heeft hij andere mensen voor
Sorryquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Homo's weer, altijd over sex denken.
Ik had het over Fokken hier, jeweettoch op FOK.
Ze hangt aan haar pols aan een touwtje?quote:
Hij is goed nuquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, ik was er al mee aan het klooien..
Ze hangt zichzelf op. Nou, sorry, maar dat doe je alleen maar om mensen te shockerenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hangt aan haar pols aan een touwtje?
Kan hij op MSN komen als hij bij jou is dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry
Wat moet ik "fokken" aan hem dan?
Kan hij beter op MSN komen, dat communiceert iets directer
Slimquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kan hij op MSN komen als hij bij jou is dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |