abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248007
Voor de Astrologen onder ons.

Onderstaande lijst is een correcte opsomming van zowel de Westerse als de Chinese sterrenbeelden van de kandidaten (met bijbehorende elementen). Jullie kunnen aan de slag. Astrologie vs Nuchtere Observatie. Wie Durft?

*Willeke Geboren: 31 maart 1958 Is Ram en van Chinees sterrenbeeld Hond (element aarde)

*Seki Geboren: 14 mei 1967 Is Stier en van Chinees sterrenbeeld Geit (element vuur)

*Bart Geboren: 24 augustus 1968 Is Maagd en van Chinees sterrenbeeld Aap (element aarde)

*Esmee Geboren: 10 december 1969 Is Boogschutter en van Chinees sterrenbeeld Haan (element aarde) ***is inmiddels uit de Bus***

*Aziz Geboren: 21 mei 1970 Is Stier en van Chinees sterrenbeeld Hond (element metaal)

*Iwan Geboren: 4 oktober 1971 Is Maagd en van Chinees sterrenbeeld Varken (element metaal)

*Antonette Geboren: 21 sept 1975 Is Maagd en van Chinees sterrenbeeld Konijn/Kat (element hout)

*Job Geboren: 3 januari 1977 Is Steenbok en van Chinees sterrenbeeld Draak ( element vuur)

*Esmeralda Geboren: 16 juni 1977 Is Tweeling en van Chinees sterrenbeeld Slang (element vuur)

*Bullent Geboren: 10 juli 1977 Is Kreeft en van Chinees sterrenbeeld Slang (element vuur)

*Tessa Geboren: 7 februari 1979 Is Waterman en van Chinees sterrenbeeld Geit (element aarde)

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 21 Februari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_248008
Niemand die durft? Goed dan ga ik als eerste.
Het element water is sterk ondervertegenwoordigd onder de deelnemers. Er is een waterteken: Bullent (kreeft) and thats it! Lucht komt op de een na laatste plaats. De overheersende elementen zijn Aarde & Vuur. Ben ik nou de enige wie dit opvalt? En ik geloof notabene (bijna) niet eens (meer) in astrologie! Is het niet raar dat veel mensen die een aarde teken/element zijn (van jezelf hechten weet je wel) zich voor een programma opgeven als "De Bus"?
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')