scherpquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:56 schreef marcel-o het volgende:
32 piek?
da's zo'n 14 euro, niet veel toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie sjoen os Limburg is
Mag ik je aanraken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Ik haalde hem in één keer. Driekwart van mijn groep zakte al voor de tweede of meerdere keerquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Theorie examen![]()
Hetzelfde als havo examen hoop stress om niks
Ik heb mijn herexamen toen gedaan in fucking Terneuzen, heel ver van de beschaafde wereld vandaan kan ik je zeggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:59 schreef Moozzie het volgende:
Valt nog mee hier in amsterdam hadden ze een paar jaar geleden alles opgekocht mocht je 3 maanden wachten (als je geluk had) en als je dan zakte mocht je weer wachten
Ik had em ook in 1x gehaald en ook best wel dikquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik haalde hem in één keer. Driekwart van mijn groep zakte al voor de tweede of meerdere keer. Wat voor faler ben je dan?
Dat waren bij mij wel voornamelijk domme boertjes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik had em ook in 1x gehaald en ook best wel dikMaar er zaten indd van die figuren bij die em al voor de 3e of 4e x gingen doen
![]()
Ik heb mijn praktijk de eerste keer ook gefaaldquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
1e keer gehaald zonder leren
Staat weer tegenover dat ik 3 keer over praktijk deed![]()
Wat een faalhaas ben je danquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
1e keer gehaald zonder leren
Staat weer tegenover dat ik 3 keer over praktijk deed![]()
Je bent 19 en hebt hem net gehaald?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die 19 zijn zonder een rijbewijs._______!
Laat he!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die 19 zijn zonder een rijbewijs._______!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |