Kutquote:
Dat blad bestaat dus nog??quote:
Te weinig plaatjesquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:59 schreef Saaaaab het volgende:
Lees de Telegraaf. Da's pas intellectueel.
Ja daar masturbeer ik al op vanaf mijn 15de.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:59 schreef Radobe het volgende:
dat zijn toch van die zoute koekjes met TUC erop?
Troll.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:59 schreef Saaaaab het volgende:
Lees de Telegraaf. Da's pas intellectueel.
dat kan best lekker zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja daar masturbeer ik al op vanaf mijn 15de.
Noem het een Fetish.
En dan leg je ze op een schaaltje als je moeder op visite komt, zeker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja daar masturbeer ik al op vanaf mijn 15de.
Noem het een Fetish.
Student worden geen verplegers, studenten worden in dat geval chirurgen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:54 schreef tong80 het volgende:
...en daarin staat dat 60% van de modellen studente is.
60%!![]()
Nou geweldig dat hoger onderwijs. Wat stelt mijn diploma dan nog voor?![]()
Klacht: Hoger onderwijs tegenwoordig is geweldig. Waarom niet in mijn tijd ? Toen was 60 % verpleegster terwijl ik nooit ziek was.
Dat ligt aan de devaluatie van de term studentquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:54 schreef tong80 het volgende:
...en daarin staat dat 60% van de modellen studente is.
60%!![]()
Nou geweldig dat hoger onderwijs. Wat stelt mijn diploma dan nog voor?![]()
Klacht: Hoger onderwijs tegenwoordig is geweldig. Waarom niet in mijn tijd ? Toen was 60 % verpleegster terwijl ik nooit ziek was.
UberTongheid.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:29 schreef DuTank het volgende:
Ik wil iets met Tong80 en Chemokuur verzinnen, maar wat te doen met die U?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |