abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72767389
Weet iemand of het mogelijk is dat ik als particulier kan bieden op een huis in de executieverkoop?
En zoja? hoe gaat dat in zn werk? en hoe weet ik welke huizen met executieverkoop verkocht worden? site, notaris?
Omg Den Bosch.

THNX
Youre the chocolate at the end of my cornetto
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:21:57 #2
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_72767602
Ja, dat kan. Hou er wel rekening mee dat er ook veel handelaren/makelaars komen die waarschijnlijk meer geld en verstand hebben dan een simpele particulier.
pi_72767674
Hoe gaat dat in zn werk? en hoe weet ik welke huizen in executieverkoop komen?
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:27:18 #4
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_72767786
Die komen in de plaatselijke kranten te staan. Ik heb er ooit eentje bijgewoond in Eindhoven, wel leuk om een keer mee te maken. Wanneer je daar zit kom je er achter dat iedereen elkaar kent.
pi_72767889
Je moet in ieder geval de financiering al rond hebben. Volgens mij moet je direct een groot gedeelte aanbetalen. en het schijnt moeilijk te zijn om er als particulier tussen te komen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_72767933
nergens op een site?
We zijn al echt een hele tijd op zoek....Of het is toch net niet wat we willen of niet binnen het budget
Toen hoorde ik op me werk executieverkoop en hoorde dat het altijd ver onder de taxatieprijs verkocht word.
Dus kan intressant zijn voor ons. En aangezien veel mensen huzien kopen ver boven hun budget kan dat ons wel goed uitkomen!

Mocht je n site of tips hebben?
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:32:47 #7
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_72767965
Ja dat kan, maar je moet er rekening mee houden dat je direct een bankgarantie voor het aankoopbedrag neer moet kunnen leggen. Het is maar de vraag of je dat als particulier gaat lukken (tenzij je ergens een zakje geld verstopt hebt natuurlijk)..

Een beter idee is het om al voor de veiling een bod te doen via de notaris (kan tot 2 weken vantevoren), het is dan aan degene die de gedwongen verkoop gelast heeft (meestal de bank) of hij het bod hoog genoeg vind om te accepteren, of toch het risico van de veiling neemt..

Op deze wijze heb ik mijn nieuwe huisje gekocht, voor 40K minder dan de werkelijke waarde.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_72768014
http://www.veilingnotaris.nl/cgi-bin/index.cgi

Bekijk de video ook even, verder weet ik er ook weinig van hoor.
pi_72768036
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:32 schreef MutedFaith het volgende:
Ja dat kan, maar je moet er rekening mee houden dat je direct een bankgarantie voor het aankoopbedrag neer moet kunnen leggen. Het is maar de vraag of je dat als particulier gaat lukken (tenzij je ergens een zakje geld verstopt hebt natuurlijk)..

Een beter idee is het om al voor de veiling een bod te doen via de notaris (kan tot 2 weken vantevoren), het is dan aan degene die de gedwongen verkoop gelast heeft (meestal de bank) of hij het bod hoog genoeg vind om te accepteren, of toch het risico van de veiling neemt..

Heb wel een zakje geld, maar een heel klein zakje kom je dan niet ver mee denk ik

Maar hoe weet ik welk huis in de executieverkoop komt? is er geen verzamelsite of iets in die richting?
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:38:13 #10
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_72768125
Ik kwam er bij het huis dat ik gekocht heb toevallig achter toen ik 't googlede voor meer foto's..

Je zou www.veilingbiljet.nl kunnen proberen, daar stond die van mij ook op.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_72768434
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:38 schreef MutedFaith het volgende:
Ik kwam er bij het huis dat ik gekocht heb toevallig achter toen ik 't googlede voor meer foto's..

Je zou www.veilingbiljet.nl kunnen proberen, daar stond die van mij ook op.
Thnx!!! dat was wat ik zocht..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')