Ik ga voor Esmeralda . Ja, deze keus is enigzins seksueel getint! Dat we daar maar geen misverstanden over krijgen!
Wie volgt??
[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 14 Februari 2000).]
Esmeralda vindt ik persoonlijk dus geen flikker aan (komen 12 van dat soort meisjes in een dozijn) en vond die brunette wel cool die ook niet mee gaat.
Ik vrees dat we dan over moeten op grappig en dan komen we aan bij Aziz. Ik hoop dat die gast nog grappiger gaat doen anders vrees ik dat er weinig van het programma over blijft.
Grtz,
Meerhoerman....
Ik denk dat zij niet zo gemaakt is
Nu maar hopen dat ze niet teleurstelt.
Ik vraag me alleen af hoe Willeke er tussen is gekomen. Het zijn allemaal van die 'ik zoek een uitdaging-mensen' en dan heb je opeens een moeder van 41. Past er niet echt tussen. Ik vraag me af van welke twee zij de stemming heeft gewonnen. Waarschijnlijk twee NOG oudere mensen (Helemaal raar is het omdat zij de eerste was. Dan kiest Nederland toch meteen een 'jong-snel-wild-persoon')
Heeft hier iemand een antwoord voor?
Valt het jullie trouwens ook op dat de uiterlijke kenmerken van de passagiers vaak
de kenmerken hebben van de BB bewoners hebben? (hahaha) van karakter ben ik nog niet achter
quote:
op 02-14-2000 om 10:20 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik vond Clownia het leukst (Clownachtig oogpunt bekeken) maar die gaat HELAAS niet mee omdat de meeste mensen seksueel getint denken.
Meerhoerman....
Inderdaad ik ben het met je eens MiRRoRMaN. Die met die rode haren was een aanwinst geweest voor het programma. Ze werkte in een coffeeshop, blowde de hele dag en was ook nog een soort van kapster. Lijkt me stukken interessanter dan die politie agent waar we nu mee opgescheept zitten.
Ik denk dat clownia niet knap en correct genoeg was voor het volk.
PS die griet die er net niet inkwam, Jolanda, die had voor mij óók wel meegemogen.
quote:
op 02-14-2000 om 02:15 PM schreef JackDuluoz het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe Willeke er tussen is gekomen. Het zijn allemaal van die 'ik zoek een uitdaging-mensen' en dan heb je opeens een moeder van 41. Past er niet echt tussen. Ik vraag me af van welke twee zij de stemming heeft gewonnen. Waarschijnlijk twee NOG oudere mensen (Helemaal raar is het omdat zij de eerste was. Dan kiest Nederland toch meteen een 'jong-snel-wild-persoon')
Heeft hier iemand een antwoord voor?
Ik heb de selecties niet gezien, maar ze komt me wel spontaan over. Een beetje een moederlijk type, maar toch ook wat jong in haar gedrag.
Ik kan me nog herinneren dat ik bij BB in het begin Karin er helemáál niet bij vond passen. Ze was veel ouder dan de andere dames en gedroeg zich ook zo. Dit is trouwens helemaal goedgekomen, vind ik dan.
Dus bij Willeke denk ik er nu maar niet meer zo over. Ze past er juist wel tussen. Wat me vooral opviel was dat ze iedereen die de bus inkwam een dikke "hug" gaf (à la ruud)
De mensen van wie ik nog wel iets verwacht: Tessa en Bullent (waarom nemen ze nou iemand met een umlaut in zijn naam?). Waarom? geen idee, misschien omdat ze nog niet zo stereotiep overkomen als de rest.
quote:
op 02-14-2000 om 04:52 PM schreef phileine het volgende:
Ligt het aan mij, of kan ik er al een Ruud-type, een Mona-type, een Maurice-type (inclusief tanden) en nog wat anders tussen uit vissen?
En ligt het aan mij dat ik me nu al begin te ergeren aan die "kijk mij eens leuk en spontaan en gewoon zijn"-houding van sommigen?De mensen van wie ik nog wel iets verwacht: Tessa en Bullent (waarom nemen ze nou iemand met een umlaut in zijn naam?). Waarom? geen idee, misschien omdat ze nog niet zo stereotiep overkomen als de rest.
Quote van Itsme:
Wat ook opvalt is dat mensen niet naaar elkaar luisteren. b.v dat gesprekje in de eerste uitzending, eh die van vanavond , tussen Willeke en nog een blonde dame meet weinig tiet, ze spraken over het geloof en duidelijk langs elkaar heen, beide luisterden niet naar elkaar en dat valt mij vaker op.
------------------
En ij weet bijna zeker dat die oudere Annie alle prijzen bij de 'Super'uit haar hoofd kent.
[Dit bericht is gewijzigd door Coos (Datum 14 Februari 2000).]
Esmeralda vind ik toch wel de leukste op het eerste gezicht, maar ik weet van haar natuurlijk nog bijna niets, mede omdat ik van de voorbeschouwingen eigenlijk niets gezien heb.
quote:
op 02-14-2000 om 05:28 AM schreef BooBooSan het volgende:
Goed, het is dus (eindelijk) begonnen. Wie vinden jullie leuk. Puur op de eerste indruk afgaand, want over de rest valt natuurlijk nog maar bar weinig te zeggen.Ik ga voor Esmeralda . Ja, deze keus is enigzins seksueel getint! Dat we daar maar geen misverstanden over krijgen!
Wie volgt??
Nee d'r is nog niet veel aan hé? Maar nu jij weer terug bent zal het wel beter worden. Of niet natuurlijk!
Maar ik had eigenlijk wel verwacht dat jij die Seki wel leuk zou vinden. Die past goed bij je. Astrologisch gezien.
En Morrison beweegt niet meer omdat bewegende plaatjes uit zijn! Stilstaan is de trend. Je ziet het overal tegenwoordig! Is er in Athene dan nog wel beweging? O wat lopen die mensen daar toch achter zeg! Stuur ze maar gelijk ff een email Dodo, bij wijze van ontwikkelings hulp. Dat we straks wel allemaal een beetje op een lijn zitten in Europa. Anders wordt het gelijk weer zo'n zooitje!
En wat je haar betreft: Dodo, ik moet je iets vertellen...ik geloof dat ik een beetje te lang achter m'n monitor heb gezeten...mijn derde oog is er helemaal van open gegaan!! Al m'n voorspellingen zijn uitgekomen!! Jeweetnogwel...of niet???
P.S. Ik heb ook een nieuwe sig. Hoe vin je um?
P.S. P.S. Bij twijfel gewoon even vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |