Ik ga voor Esmeralda . Ja, deze keus is enigzins seksueel getint! Dat we daar maar geen misverstanden over krijgen!
Wie volgt??
[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 14 Februari 2000).]
Esmeralda vindt ik persoonlijk dus geen flikker aan (komen 12 van dat soort meisjes in een dozijn) en vond die brunette wel cool die ook niet mee gaat.
Ik vrees dat we dan over moeten op grappig en dan komen we aan bij Aziz. Ik hoop dat die gast nog grappiger gaat doen anders vrees ik dat er weinig van het programma over blijft.
Grtz,
Meerhoerman....
Ik denk dat zij niet zo gemaakt is
Nu maar hopen dat ze niet teleurstelt.
Ik vraag me alleen af hoe Willeke er tussen is gekomen. Het zijn allemaal van die 'ik zoek een uitdaging-mensen' en dan heb je opeens een moeder van 41. Past er niet echt tussen. Ik vraag me af van welke twee zij de stemming heeft gewonnen. Waarschijnlijk twee NOG oudere mensen (Helemaal raar is het omdat zij de eerste was. Dan kiest Nederland toch meteen een 'jong-snel-wild-persoon')
Heeft hier iemand een antwoord voor?
Valt het jullie trouwens ook op dat de uiterlijke kenmerken van de passagiers vaak
de kenmerken hebben van de BB bewoners hebben? (hahaha) van karakter ben ik nog niet achter
quote:
op 02-14-2000 om 10:20 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik vond Clownia het leukst (Clownachtig oogpunt bekeken) maar die gaat HELAAS niet mee omdat de meeste mensen seksueel getint denken.
Meerhoerman....
Inderdaad ik ben het met je eens MiRRoRMaN. Die met die rode haren was een aanwinst geweest voor het programma. Ze werkte in een coffeeshop, blowde de hele dag en was ook nog een soort van kapster. Lijkt me stukken interessanter dan die politie agent waar we nu mee opgescheept zitten.
Ik denk dat clownia niet knap en correct genoeg was voor het volk.
PS die griet die er net niet inkwam, Jolanda, die had voor mij óók wel meegemogen.
quote:
op 02-14-2000 om 02:15 PM schreef JackDuluoz het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe Willeke er tussen is gekomen. Het zijn allemaal van die 'ik zoek een uitdaging-mensen' en dan heb je opeens een moeder van 41. Past er niet echt tussen. Ik vraag me af van welke twee zij de stemming heeft gewonnen. Waarschijnlijk twee NOG oudere mensen (Helemaal raar is het omdat zij de eerste was. Dan kiest Nederland toch meteen een 'jong-snel-wild-persoon')
Heeft hier iemand een antwoord voor?
Ik heb de selecties niet gezien, maar ze komt me wel spontaan over. Een beetje een moederlijk type, maar toch ook wat jong in haar gedrag.
Ik kan me nog herinneren dat ik bij BB in het begin Karin er helemáál niet bij vond passen. Ze was veel ouder dan de andere dames en gedroeg zich ook zo. Dit is trouwens helemaal goedgekomen, vind ik dan.
Dus bij Willeke denk ik er nu maar niet meer zo over. Ze past er juist wel tussen. Wat me vooral opviel was dat ze iedereen die de bus inkwam een dikke "hug" gaf (à la ruud)
De mensen van wie ik nog wel iets verwacht: Tessa en Bullent (waarom nemen ze nou iemand met een umlaut in zijn naam?). Waarom? geen idee, misschien omdat ze nog niet zo stereotiep overkomen als de rest.
quote:
op 02-14-2000 om 04:52 PM schreef phileine het volgende:
Ligt het aan mij, of kan ik er al een Ruud-type, een Mona-type, een Maurice-type (inclusief tanden) en nog wat anders tussen uit vissen?
En ligt het aan mij dat ik me nu al begin te ergeren aan die "kijk mij eens leuk en spontaan en gewoon zijn"-houding van sommigen?De mensen van wie ik nog wel iets verwacht: Tessa en Bullent (waarom nemen ze nou iemand met een umlaut in zijn naam?). Waarom? geen idee, misschien omdat ze nog niet zo stereotiep overkomen als de rest.
Quote van Itsme:
Wat ook opvalt is dat mensen niet naaar elkaar luisteren. b.v dat gesprekje in de eerste uitzending, eh die van vanavond , tussen Willeke en nog een blonde dame meet weinig tiet, ze spraken over het geloof en duidelijk langs elkaar heen, beide luisterden niet naar elkaar en dat valt mij vaker op.
------------------
En ij weet bijna zeker dat die oudere Annie alle prijzen bij de 'Super'uit haar hoofd kent.
[Dit bericht is gewijzigd door Coos (Datum 14 Februari 2000).]
Esmeralda vind ik toch wel de leukste op het eerste gezicht, maar ik weet van haar natuurlijk nog bijna niets, mede omdat ik van de voorbeschouwingen eigenlijk niets gezien heb.
quote:
op 02-14-2000 om 05:28 AM schreef BooBooSan het volgende:
Goed, het is dus (eindelijk) begonnen. Wie vinden jullie leuk. Puur op de eerste indruk afgaand, want over de rest valt natuurlijk nog maar bar weinig te zeggen.Ik ga voor Esmeralda . Ja, deze keus is enigzins seksueel getint! Dat we daar maar geen misverstanden over krijgen!
Wie volgt??
Nee d'r is nog niet veel aan hé? Maar nu jij weer terug bent zal het wel beter worden. Of niet natuurlijk!
Maar ik had eigenlijk wel verwacht dat jij die Seki wel leuk zou vinden. Die past goed bij je. Astrologisch gezien.
En Morrison beweegt niet meer omdat bewegende plaatjes uit zijn! Stilstaan is de trend. Je ziet het overal tegenwoordig! Is er in Athene dan nog wel beweging? O wat lopen die mensen daar toch achter zeg! Stuur ze maar gelijk ff een email Dodo, bij wijze van ontwikkelings hulp. Dat we straks wel allemaal een beetje op een lijn zitten in Europa. Anders wordt het gelijk weer zo'n zooitje!
En wat je haar betreft: Dodo, ik moet je iets vertellen...ik geloof dat ik een beetje te lang achter m'n monitor heb gezeten...mijn derde oog is er helemaal van open gegaan!! Al m'n voorspellingen zijn uitgekomen!! Jeweetnogwel...of niet???
P.S. Ik heb ook een nieuwe sig. Hoe vin je um?
P.S. P.S. Bij twijfel gewoon even vragen.
Itsme je hebt helemaal gelijk! Dat viel mij ook op. Ze luisterden totaal niet naar elkaar. Het was eigenlijk een heel geforceerd gesprek ze wilden het zoveel mogelijk over zichzelf hebben.
Verder ben ik niet zo goed in al die namen, ik weet niet wie die bullent is. Maar dat komt wel. Ik vond er trouwens geeneen leuke man bij zitten kwa uiterlijk dan.
Tijdens het kijken van dit programma moet ik steeds aan Big Brother denken en die bus pasagiers volgens mij ook.
Dag! Braakmiddel
quote:
op 02-14-2000 om 11:51 PM schreef Prole het volgende:
Ik ga voor Bullent! Lijkt me een sympathieke gast zonder capsones maar errug leuk... enzo![]()
Prole
Büllent is all of the above. maar toch heeft Bart ietsie meer indruk gemaakt.
eigenlijk is het moeilijk kiezen tussen die twee mannen. van de vrouwen vind ik Tessa meest down to earth. she's cool
[Dit bericht is gewijzigd door ANGELinDisguise (Datum 15 Februari 2000).]
quote:
op 02-15-2000 om 09:20 AM schreef BooBooSan het volgende:
Maar ik had eigenlijk wel verwacht dat jij die Seki wel leuk zou vinden. Die past goed bij je. Astrologisch gezien.Heb ik dat weer, BooBooSan? Ik weet nog steeds niet hoe 'ie er uitziet, maar lees net in een ander topic dat Seki de tweede Willem
is!P.S. Ik heb ook een nieuwe sig. Hoe vin je um?
P.S. P.S. Bij twijfel gewoon even vragen.![]()
Bart (Spring in 't Veld) omdat hij zich van niemand iets aantrok,
Ruud omdat hij een hart van goud heeft,
Willem omdat hij toewijding kon opbrengen voor het koken,
Karin omdat zij zo'n open boek was,
Maurice omdat hij wel jong, maar niet snel en wild was,
Bianca omdat zij me tranen met tuiten kon laten lachen,
Mona omdat zij zo naïef was,
Anouk omdat zij er echt niet in paste en dat voor 100 % ,
Cyrille omdat zij Ruud wist te ontroeren,
Sabine omdat zij het nog steeds niet snapt,
Martin omdat hij de eerste was.
Kortom, een verpletterende joke (zoals BB was) vertel je ook niet twee keer vlak achter elkaar....
Maar ik denk dat dat binnenkort gaat veranderen.
quote:
op 02-17-2000 om 12:34 AM schreef Moor het volgende:
Kijkend naar het busjesvolk (ben nog niet goed in de namen) vind ik de volgende mensen het leukst:Sabine omdat zij het nog steeds niet snapt,
Kortom, een verpletterende joke (zoals BB was) vertel je ook niet twee keer vlak achter elkaar....
Sabine is de enige die het snapt.
quote:
op 02-17-2000 om 12:00 AM schreef Dodo het volgende:Heb ik dat weer, BooBooSan? Ik weet nog steeds niet hoe 'ie er uitziet, maar lees net in een ander topic dat Seki de tweede Willem
is!Je sig vind ik wel erg interessant staan, nu nog even de vertaling graag
Hoe kun je nou niet weten hoe Seki eruit ziet? Ik dacht dat je gekeken had? Ik lees net in dat bewuste topic dat het meer de tweede Mike Tyson is anders. Of, om dichter bij huis te blijven Michael Zeeman.
O, en m'n sig is in de vertaling zoiets als:
Het lijkt me dat...
Maar, wie weet...
Ik zit alleen nog een beetje te dubben of ik nou die puntjes zal laten staan of dat ik er uitroeptekens van zal maken. Wat denkt u? Grote leesteken deskundige?
Zo, ik ben weer lekker off-topic maar het is toch de laatste keer, (tenminste op dit fora ) ik heb het namelijk wel gehad met die bus. Het wordt toch niks volgens mij. En een beetje je ergeren aan tv. programma's kan geen kwaad (goed voor de hormoon produktie op onze leeftijd Dodo
) maar dit is me echt te gortig! Zelfs Esmeralda vind ik niet meer leuk! Nou dan blijft er niet veel over. Ja, sorry als het een beetje seksistisch overkomt, maar ik ben op een ander Fok! fora pas beschuldigd van politiek korrekt gedrag omdat ik niet van k*t muziek hou. Vandaar.
Doe je anders mee met de Fok! boekenclub Dodo? Of zit je al bij een boekenclub? We lezen "Atlas Shrugged" van Ayn Rand. Nou zie maar.
O, en m'n sig is in de vertaling zoiets als:
Het lijkt me dat...
Maar, wie weet...
Ik zit alleen nog een beetje te dubben of ik nou die puntjes zal laten staan of dat ik er uitroeptekens van zal maken. Wat denkt u? Grote leesteken deskundige?
En ik maar denken, de hele avond, waar haalt 'ie het toch vandaan, die BooBooSan?
En ineens schiet het me te binnen:
.....Ach......
.....Tsja.....!!!
Kap er ook mee.
Groetjes, Dodo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |