quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Patch het volgende:
Precies, dus alleen tv-series die al in Nederland op de buis zijn geweest via de normale zenders, niet de zenders die bijvoorbeeld bij UPC zitten.
Kom maar op met ideeen, het moet inderdaad wel ingekaderd zijn, dan wil ik 'm maandag open gooien.
Programma's als Big Brother zijn ook uitgesloten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Patch het volgende:
Precies, dus alleen tv-series die al in Nederland op de buis zijn geweest via de normale zenders, niet de zenders die bijvoorbeeld bij UPC zitten.
Kom maar op met ideeen, het moet inderdaad wel ingekaderd zijn, dan wil ik 'm maandag open gooien.
Ik ga wel mee doen, maar ik vind het jammer aangezien dat de series zijn die ik over het algemeen niet kijk...quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Patch het volgende:
waarom? is toch afgelopen en uitgezonden door nederlandse tv?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Programma's als Big Brother zijn ook uitgesloten?
Ik denk dat het een bron voor vreemde vragen gaat worden.... Wat voor kleur was de gitaar van Ruud.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarom? is toch afgelopen en uitgezonden door nederlandse tv?
Meer ideeën voor regels, aangezien we bij FMT ook vrijwel alleen films doen en geen korte films of direct to video of mini-series, als het goed is...quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk!
(en ideeen? hoe bedoel je? voor vragen alvast?)
Zullen we het houden op tv-series waar acteurs in spelen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarom? is toch afgelopen en uitgezonden door nederlandse tv?
Ja precies anders komen er geheid vragen over series als Het Blok, Patty's Posse, Jouw Vrouw Mijn Vrouw....quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Zullen we het houden op tv-series waar acteurs in spelen?
Commisaris Rex, Derrick en Wolf waren hier erg populair geloof ik maar goed we moeten een grens trekken ergens. Ik keek graag naar La Piovra maar dat betekend niet dat er meer fans van waren dus ik vind het goed.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:57 schreef Patch het volgende:
Enne, wat te denken van o.a. Duitse series, die alleen op de Duitser te zien zijn?
![]()
Inkaderen onder het motto: Alleen tv-series afkomstig uit de USA, de UK en NL?
Klopt, maar die voorbeelden kwamen ook op de NL tv....quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Commisaris Rex, Derrick en Wolf waren hier erg populair geloof ik maar goed we moeten een grens trekken ergens. Ik keek graag naar La Piovra maar dat betekend niet dat er meer fans van waren dus ik vind het goed.
Maar de Belgische tv dan?
Misschien als extra aanvulling of tenminste Nederlands gesproken......quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:01 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt, maar die voorbeelden kwamen ook op de NL tv....
Er zijn zeker ook belgische series die het kijken waard zijn, maar misschien is het toch beter om het binnen de perken te houden en alleen te gaan voor tv-series vanuit de UK, de USA en NL en elke aflevering moet minstens 20 minuten duren.
Dus Realitytv mag wel?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:05 schreef Patch het volgende:
Dus;
Waar moet je vraag over een tv-serie aan voldoen?
- De tv-serie moet in Nederland op tv zijn geweest.
- Geen vragen over afleveringen die nog niet op de NL tv zijn geweest.
- De tv-serie moet afkomstig zijn uit de USA, de UK of uit NL.
- Een aflevering van de tv-serie moet minstens 20 minuten duren, niet korter.
- De tv-serie is/was te zien op reguliere Nederlandse zenders, dus niet op zenders van bijv. UPC
Is niet echt met acteurs toch?quote:
Nee maar ik zag het niet in je concept staan.quote:
ook niet gewoon zeggen; hey, moet er niet bij dat het met acteurs moet zijn?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee maar ik zag het niet in je concept staan.
Ben ooit maatschappelijk werker geweest...dan leer je om dingen moeilijk te formuleren ipv makkelijk.... dat moet ivm subsidies.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ook niet gewoon zeggen; hey, moet er niet bij dat het met acteurs moet zijn?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:47 schreef Patch het volgende:
Dus;
Waar moet je vraag over een tv-serie aan voldoen?
- De tv-serie moet in Nederland op tv zijn geweest.
- Geen vragen over afleveringen die nog niet op de NL tv zijn geweest.
- De tv-serie moet afkomstig zijn uit de USA, de UK of uit NL.
- Een aflevering van de tv-serie moet minstens 20 minuten duren, niet korter.
- De tv-serie is/was te zien op reguliere Nederlandse zenders, dus niet op zenders van bijv. UPC
- De tv-serie bevat acteurs; oftewel, geen reality-tv a la "Big Brother" of "Cops"...
Van die paar biertjes? Natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 september 2009 11:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Good morning, iedereen al uitgerust van gisteravond? Geen hoofdpijnen en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |