Dat valt dan nog mee. Toen ik uit L.A. terug kwam was ik een dag kwijt..... gewoon helemaal foetsie....quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bedankt voor het opzoken![]()
Ik vertrek morgen middag 16uur lokale tijd, dus 22uur NL tijd en dan hoor ik om 6uur NL tijd aan te komen op donderdag ochtend
Oh dat is kut. 3 weken geleden was er een waterleiding gesprongen in de wijk.....Alleen koud water.... Ik was wel gelijk goed wakker maar toch....quote:Op woensdag 16 september 2009 08:58 schreef Hulkio het volgende:
Mogguh... Ze zijn met de waterleiding in mijn flat bezig, had vanmorgen echt een minimaal douche-straaltje, ben dus ook nog niet goed wakker.
Ik vind het ook niet erg, maar ze vraagt het dus ik geef antwoord. zo duidelijk mogelijkquote:Op woensdag 16 september 2009 08:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee. Toen ik uit L.A. terug kwam was ik een dag kwijt..... gewoon helemaal foetsie....
Ik vond het ook niet erg maar het is gewoon raar dat je op dinsdag vertrekt en donderdag aankomt.....quote:Op woensdag 16 september 2009 11:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg, maar ze vraagt het dus ik geef antwoord. zo duidelijk mogelijk
zeg... al ergens heen gehinkeld?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet erg maar het is gewoon raar dat je op dinsdag vertrekt en donderdag aankomt.....
Ja naar een sollicitatie....dat ging op zich wel goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeg... al ergens heen gehinkeld?
Dinsdag? Tis toch woensdag?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet erg maar het is gewoon raar dat je op dinsdag vertrekt en donderdag aankomt.....
hij doelde op zichzelf gok ik...quote:Op woensdag 16 september 2009 19:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dinsdag? Tis toch woensdag?. Het is maar 8,5 uur vliegen
Ik heb iets te melden! Ich bin wieder zu hause!!!! Maar ga nu eerst een chloorvrije douche nemen!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:
zoooo, rustig hier... niemand iets te melden?
ik ga zo maar ff de stad in denk ik...
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:30 schreef Hulkio het volgende:
Nog 3,5 uur en dan heb ik lekker weekend! Vanavond naar Tori Amos in de HMH.
Same herequote:Op donderdag 17 september 2009 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik moet morgen ook gewoon nog aan de bak..
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:49 schreef Hulkio het volgende:
En dan wordt het ook nogeens heerlijk weer dit weekend, zaterdag zelfs 25 graden!
wat ben je nu precies aan het doen dan? nog steeds voorbereidingen voor volgende week? als je nog iets nodig hebt moet je het eens posten, wie weet kan 1 van ons iets voor je betekenen?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:54 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Same here
En elke dag de hele dag natuurlijk. Wat heeft een producer veel werk zeg![]()
Maar is wel leuk
ROKEN !!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan zitten we heerlijk in het zonnetje op het terras in utrecht!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euhm, van alles! Vooral veel contact zoeken met bedrijven. Zoek ook nog één acteur, probeer wat publiciteit te regelen, heb een (vind ik) leuke actie opgezet maar nog niet veel gehoor, ben thuis ook alvast weer wat aan het oefenen met de camera en het editen, om in het ritme te komen. Dat soort dingen! Heb wat extra apparatuur gekocht/besteld, hopelijk een handige oplossing gevonden voor het probleem van "geluid" (stemmen) in de buitenlucht... heb nu eenmaal geen goede mic + boom, hoewel ik die als achtervang ook wel zelf in elkaar kan knutselen.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat ben je nu precies aan het doen dan? nog steeds voorbereidingen voor volgende week? als je nog iets nodig hebt moet je het eens posten, wie weet kan 1 van ons iets voor je betekenen?
ok, dat dacht ik al zoiets. Ik ken niemand in utrecht om je te helpen, sorry...quote:Op donderdag 17 september 2009 12:32 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Euhm, van alles! Vooral veel contact zoeken met bedrijven. Zoek ook nog één acteur, probeer wat publiciteit te regelen, heb een (vind ik) leuke actie opgezet maar nog niet veel gehoor, ben thuis ook alvast weer wat aan het oefenen met de camera en het editen, om in het ritme te komen. Dat soort dingen! Heb wat extra apparatuur gekocht/besteld, hopelijk een handige oplossing gevonden voor het probleem van "geluid" (stemmen) in de buitenlucht... heb nu eenmaal geen goede mic + boom, hoewel ik die als achtervang ook wel zelf in elkaar kan knutselen.
Oh ja, probeer ook nog een binnenlocatie te regelen in de Utrechtse binnenstad. Hopelijk vind ik een meewerkende makelaar
Is no problemquote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok, dat dacht ik al zoiets. Ik ken niemand in utrecht om je te helpen, sorry...
Ah je bent weer in NL gearriveerd?quote:
Aber natürlich. Hedenochtend om vijf over 6 (mocht niet eerder van Düsseldorf) geland. En nou echt helemaal van de wereldquote:Op donderdag 17 september 2009 18:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je bent weer in NL gearriveerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |