abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:44:31 #1
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_72762839
Ben recentelijk verhuist en vond de vorige Energie leverancier (eneco) duur.
Dus ik een beetje zoeken kwam ED tegen en leek me wel oke.

Nu lees ik hier en daar wat horror verhalen, hoe kan ik onder het contract uitkomen of beter gezegd zorgen dat ik niet 1 van de vele genaaiden word? waar moet ik allemaal op letten?

Ik heb gas + elektra afgenomen.
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:56:15 #2
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_72763154
Kleine lettertjes maar eens goed beginnen te lezen misschien? Of ben je daar te lui voor en moeten wij je nu maar wat tips aan de hand doen? Wah schuif dah?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_72763636
Welke horrorverhalen? Ik ben al 3 jaar zeer tevreden afnemer en bespaar jaarlijks.
pi_72763864
Na de contractduur kan je gewoon opzeggen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72764365
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Na de contractduur kan je gewoon opzeggen.
Je hebt wel kans dat ze dan alsnog (onterecht) de maximale opzegvergoeding in rekening brengen, zoals bij mij toen ik begin dit jaar weg ben geswitcht.
Maar na 1 mailtje kreeg ik prompt antwoord dat het inderdaad onterecht was, en terug geboekt zou worden.
En na nog eens 3 mailtjes en 4 maanden, werd het ook inderdaad terug geboekt.
pi_72764665
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:38 schreef nerd4sale het volgende:
Je hebt wel kans dat ze dan alsnog (onterecht) de maximale opzegvergoeding in rekening brengen, zoals bij mij toen ik begin dit jaar weg ben geswitcht.
Maar na 1 mailtje kreeg ik prompt antwoord dat het inderdaad onterecht was, en terug geboekt zou worden.
Tja, die kans zit erin.
Echter, dat is de vraag van TS niet. Hij wil weten of hij er nu vanaf kan.
Dat kan, tegen de opzegvergoeding, of hij moet wachten tot het contract (bijna) ten einde is en dan opzeggen.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72765005
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:44 schreef mr4hughz het volgende:
Ben recentelijk verhuist en vond de vorige Energie leverancier (eneco) duur.
Dus ik een beetje zoeken kwam ED tegen en leek me wel oke.

Nu lees ik hier en daar wat horror verhalen, hoe kan ik onder het contract uitkomen of beter gezegd zorgen dat ik niet 1 van de vele genaaiden word? waar moet ik allemaal op letten?

Ik heb gas + elektra afgenomen.
Waarom wil je er onderuit? Er is wel een clausule waarmee dat kan, maar dan moet je dokken. Maar hoe zou jij genaaid kunnen worden dan?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:50:12 #8
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_72768503
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:56 schreef buzz1291 het volgende:
Kleine lettertjes maar eens goed beginnen te lezen misschien? Of ben je daar te lui voor en moeten wij je nu maar wat tips aan de hand doen? Wah schuif dah?
Wat het schuift? het recht om te mogen blijven leven
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:53:26 #9
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_72768625
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:38 schreef nerd4sale het volgende:

[..]

les als je zeker weet dat je gaat opzeggen bij het bedrijf " rode" kaart inleveren (wel kopie en aangetekend versturen of per fax)
Zodat bij geld ge-ouwehoer je gewoon de bank voor het gerecht daagt, werkt perfect heeft me veel ellende bespaart .. want de bank maakt dan intern een fout .. jij hebt immers geblokkeerd ..
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:56:43 #10
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_72768760
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:58 schreef fruityloop het volgende:
Waarom wil je er onderuit? Er is wel een clausule waarmee dat kan, maar dan moet je dokken. Maar hoe zou jij genaaid kunnen worden dan?
Nu ik hoorde via via dat ED hoge rekeningen in rekening bracht, beetje opzij geschoven als Broodje Aap verhaal. Maar nu wordt dat hier en daar bevestigd.
Voorkomen is meestal beter als genezen dus hoe voorkom ik dat ik dit soort geneuzel ook ga krijgen ?
pi_72768885
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:14 schreef Rekkie het volgende:
Welke horrorverhalen? Ik ben al 3 jaar zeer tevreden afnemer en bespaar jaarlijks.
Ik ook. Nooit problemen gehad.

Enige horrorverhalen die ik ken over ED, zijn de 'help er kwam een ED verkoper aan de deur en die wilde dat ik een bankrekeningnummer opgaf en een handtekening zette om een foldertje te krijgen en nu heb ik een contract met ze!!!'.
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:00:22 #12
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_72770991
Ik ben ook al meerdere jaren klant bij ED.. zeer tevreden en ze zijn echt de goedkoopste... Communicatie (internet en email) werkt tot nu toe ook ideaal...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_72778936
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:59 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik ook. Nooit problemen gehad.

Enige horrorverhalen die ik ken over ED, zijn de 'help er kwam een ED verkoper aan de deur en die wilde dat ik een bankrekeningnummer opgaf en een handtekening zette om een foldertje te krijgen en nu heb ik een contract met ze!!!'.
zeer recent!!!
pi_72782403
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:56 schreef mr4hughz het volgende:

[..]

Nu ik hoorde via via dat ED hoge rekeningen in rekening bracht, beetje opzij geschoven als Broodje Aap verhaal. Maar nu wordt dat hier en daar bevestigd.
Voorkomen is meestal beter als genezen dus hoe voorkom ik dat ik dit soort geneuzel ook ga krijgen ?
Dat zijn een paar van de tig duizend klanten, en veel gedoe is vaak aan henzelf te wijten, oa door zomaar zonder verklaring aan ED afschrijvingen te laten storneren.. De duizenden tevreden klanten hoor je niet, en zie je ook niet bij radar en consorten.. Een paar jaar geleden was de helpdesk ziggo (toen athome) ruk, ze verbeteren de boel, en wie zie je nu bij radar etc? Juistem, UPC, want daar is nog wel lekker over te zeiken.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:46:18 #15
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_72786132
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:32 schreef fruityloop het volgende:
Dat zijn een paar van de tig duizend klanten, en veel gedoe is vaak aan henzelf te wijten, oa door zomaar zonder verklaring aan ED afschrijvingen te laten storneren.. De duizenden tevreden klanten hoor je niet, en zie je ook niet bij radar en consorten.. Een paar jaar geleden was de helpdesk ziggo (toen athome) ruk, ze verbeteren de boel, en wie zie je nu bij radar etc? Juistem, UPC, want daar is nog wel lekker over te zeiken.
Jup heb je wel een punt in, maar ja voor het zelfde geld is ED inderdaad wel een naai bedrijf ..
hoe weet ik het verschil ? zonder dat het me geld kost ?
pi_72790776
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:46 schreef mr4hughz het volgende:

[..]

Jup heb je wel een punt in, maar ja voor het zelfde geld is ED inderdaad wel een naai bedrijf ..
Hoe weet ik of dit broodje lekker is zonder op te eten?
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  woensdag 16 september 2009 @ 01:43:19 #17
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72791297
ik heb net ook even een klein probleempje gehad met dan wel een andere bedrijf .

ik was zelf ook jaren te vrede klant bij Eneco en wilde dus over stappen om de kosten te drukken dus ik naar een andere gegaan ..
kreeg ik een telefoon van Eneco met de vraag of ik er achter stond met het over stappen ..

Ik heb gezegt JA ..
toen deden ze bij mij een aanbod voor een jaar lang goed koper afnemen en ook al zo ik een boete krijgen van dat andere bedrijf dan zou eneco alles voor hun rekening nemen ..

Dus heb ik me weer terug laten zetten naar Eneco
Dus zo kan het ook, en voor de rest zie ik het wel hoe het gaat lopen..

zo lang ze maar hun woord houden en alles maar aan gesloten laten dan klaag ik niet
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_72793304
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:46 schreef mr4hughz het volgende:

[..]

Niet dus, je kan geen 2 energieleveranciers tegelijk hebben.
  donderdag 17 september 2009 @ 11:04:26 #20
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_72833383
quote:
Op woensdag 16 september 2009 01:43 schreef RAVW het volgende:
ik heb net ook even een klein probleempje gehad met dan wel een andere bedrijf .

ik was zelf ook jaren te vrede klant bij Eneco en wilde dus over stappen om de kosten te drukken dus ik naar een andere gegaan ..
kreeg ik een telefoon van Eneco met de vraag of ik er achter stond met het over stappen ..

Ik heb gezegt JA ..
toen deden ze bij mij een aanbod voor een jaar lang goed koper afnemen en ook al zo ik een boete krijgen van dat andere bedrijf dan zou eneco alles voor hun rekening nemen ..

Dus heb ik me weer terug laten zetten naar Eneco
Dus zo kan het ook, en voor de rest zie ik het wel hoe het gaat lopen..

zo lang ze maar hun woord houden en alles maar aan gesloten laten dan klaag ik niet
lijkt me ook wel een strakke actie .. mogen ze ook bij mij doen
  donderdag 17 september 2009 @ 12:47:51 #21
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72836356
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:04 schreef mr4hughz het volgende:

[..]

lijkt me ook wel een strakke actie .. mogen ze ook bij mij doen

ja daarom gewoon even onderhandelen kan geen kwaad.
tenslotte willen ze je niet kwijt als klant dus er zit wel rek in.

het is natuurlijk nooit echt mijn wil geweest om echt over te stappen ook al had ik wel getekend bij het andere bedrijf maar wel rekening gehouden met het opzeg termijn

Ja als ze dan van Eneco met zo'n telefoontje komen dan ben ik de laatste natuurlijk die tegen gaat werken ...
dit ook gedaan met T Mobile voor een betere abbo en betere telefoon voor het zelfde bedrag als ik betaalde

Nu alleen nog UPC en nog wat andere dingen dan ben ik er misschien wel weer veel beter op geworden maar betaal minder .. al het het misschien voor 1 a 2 jaar maar elke winst is mee genomen ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_72836641
Precies, speel ze maar tegen elkaar uit. Ze hoeven er niet in mee te gaan, maar dan verliezen ze een klant.
Eens kijken hoe ze dat vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')