Je hebt wel kans dat ze dan alsnog (onterecht) de maximale opzegvergoeding in rekening brengen, zoals bij mij toen ik begin dit jaar weg ben geswitcht.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Na de contractduur kan je gewoon opzeggen.
Tja, die kans zit erin.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:38 schreef nerd4sale het volgende:
Je hebt wel kans dat ze dan alsnog (onterecht) de maximale opzegvergoeding in rekening brengen, zoals bij mij toen ik begin dit jaar weg ben geswitcht.
Maar na 1 mailtje kreeg ik prompt antwoord dat het inderdaad onterecht was, en terug geboekt zou worden.
En na nog eens 3 mailtjes en 4 maanden, werd het ook inderdaad terug geboekt.
Waarom wil je er onderuit? Er is wel een clausule waarmee dat kan, maar dan moet je dokken. Maar hoe zou jij genaaid kunnen worden dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:44 schreef mr4hughz het volgende:
Ben recentelijk verhuist en vond de vorige Energie leverancier (eneco) duur.
Dus ik een beetje zoeken kwam ED tegen en leek me wel oke.
Nu lees ik hier en daar wat horror verhalen, hoe kan ik onder het contract uitkomen of beter gezegd zorgen dat ik niet 1 van de vele genaaiden word? waar moet ik allemaal op letten?
Ik heb gas + elektra afgenomen.
Wat het schuift? het recht om te mogen blijven levenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:56 schreef buzz1291 het volgende:
Kleine lettertjes maar eens goed beginnen te lezen misschien? Of ben je daar te lui voor en moeten wij je nu maar wat tips aan de hand doen? Wah schuif dah?
les als je zeker weet dat je gaat opzeggen bij het bedrijf " rode" kaart inleveren (wel kopie en aangetekend versturen of per fax)quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:38 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Je hebt wel kans dat ze dan alsnog (onterecht) de maximale opzegvergoeding in rekening brengen, zoals bij mij toen ik begin dit jaar weg ben geswitcht.
Maar na 1 mailtje kreeg ik prompt antwoord dat het inderdaad onterecht was, en terug geboekt zou worden.
En na nog eens 3 mailtjes en 4 maanden, werd het ook inderdaad terug geboekt.
Nu ik hoorde via via dat ED hoge rekeningen in rekening bracht, beetje opzij geschoven als Broodje Aap verhaal. Maar nu wordt dat hier en daar bevestigd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:58 schreef fruityloop het volgende:
Waarom wil je er onderuit? Er is wel een clausule waarmee dat kan, maar dan moet je dokken. Maar hoe zou jij genaaid kunnen worden dan?
Ik ook. Nooit problemen gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:14 schreef Rekkie het volgende:
Welke horrorverhalen? Ik ben al 3 jaar zeer tevreden afnemer en bespaar jaarlijks.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:59 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik ook. Nooit problemen gehad.
Enige horrorverhalen die ik ken over ED, zijn de 'help er kwam een ED verkoper aan de deur en die wilde dat ik een bankrekeningnummer opgaf en een handtekening zette om een foldertje te krijgen en nu heb ik een contract met ze!!!'.
Dat zijn een paar van de tig duizend klanten, en veel gedoe is vaak aan henzelf te wijten, oa door zomaar zonder verklaring aan ED afschrijvingen te laten storneren..quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:56 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
Nu ik hoorde via via dat ED hoge rekeningen in rekening bracht, beetje opzij geschoven als Broodje Aap verhaal. Maar nu wordt dat hier en daar bevestigd.
Voorkomen is meestal beter als genezen dus hoe voorkom ik dat ik dit soort geneuzel ook ga krijgen ?
Jup heb je wel een punt in, maar ja voor het zelfde geld is ED inderdaad wel een naai bedrijf ..quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:32 schreef fruityloop het volgende:
Dat zijn een paar van de tig duizend klanten, en veel gedoe is vaak aan henzelf te wijten, oa door zomaar zonder verklaring aan ED afschrijvingen te laten storneren..De duizenden tevreden klanten hoor je niet, en zie je ook niet bij radar en consorten.. Een paar jaar geleden was de helpdesk ziggo (toen athome) ruk, ze verbeteren de boel, en wie zie je nu bij radar etc? Juistem, UPC, want daar is nog wel lekker over te zeiken.
Hoe weet ik of dit broodje lekker is zonder op te eten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:46 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
Jup heb je wel een punt in, maar ja voor het zelfde geld is ED inderdaad wel een naai bedrijf ..
hoe weet ik het verschil ? zonder dat het me geld kost ?
Niet dus, je kan geen 2 energieleveranciers tegelijk hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:46 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
Jup heb je wel een punt in, maar ja voor het zelfde geld is ED inderdaad wel een naai bedrijf ..
hoe weet ik het verschil ? zonder dat het me geld kost ?
lijkt me ook wel een strakke actie .. mogen ze ook bij mij doenquote:Op woensdag 16 september 2009 01:43 schreef RAVW het volgende:
ik heb net ook even een klein probleempje gehad met dan wel een andere bedrijf .
ik was zelf ook jaren te vrede klant bij Eneco en wilde dus over stappen om de kosten te drukken dus ik naar een andere gegaan ..
kreeg ik een telefoon van Eneco met de vraag of ik er achter stond met het over stappen ..
Ik heb gezegt JA ..
toen deden ze bij mij een aanbod voor een jaar lang goed koper afnemen en ook al zo ik een boete krijgen van dat andere bedrijf dan zou eneco alles voor hun rekening nemen ..
Dus heb ik me weer terug laten zetten naar Eneco
Dus zo kan het ook, en voor de rest zie ik het wel hoe het gaat lopen..
zo lang ze maar hun woord houden en alles maar aan gesloten laten dan klaag ik niet
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:04 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
lijkt me ook wel een strakke actie .. mogen ze ook bij mij doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |