quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En de duurste?![]()
Ik ga effe lunchen
Ik denk aan de diameter van de waterleiding.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:10 schreef r8ality het volgende:
Toch idioot dat ze tegenwoordig in flats die waterdruk niet hoger krijgen. Of het ligt aan die geweldige stadsverwarming.
Nee, want in mijn eerste flat hadden we ook stadsverwarming en echt een loeiharde waterstraal... wat ik nu heb komt overeen met een geisertjequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:10 schreef r8ality het volgende:
Toch idioot dat ze tegenwoordig in flats die waterdruk niet hoger krijgen. Of het ligt aan die geweldige stadsverwarming.
flat is te hoogquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:10 schreef r8ality het volgende:
Zuunige Hollandersquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik denk aan de diameter van de waterleiding.
teveel eelt op de klitquote:
misschien dotteren?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben 1 faalkraan, maar we vermoeden dat de waterleiding vernauwd is ergens
Die mag je ff uitleggenquote:
Die StudentenOV is toch een kortingskaart als je niet gratis reist?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:23 schreef Inu het volgende:
StudentenOV is niet meer geldig tussen kerst en nieuwjaar, echt sufGelukkig heb ik een kortingskaart
Ja, maar heb de mijne in moeten leveren deze zomerquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die StudentenOV is toch een kortingskaart als je niet gratis reist?.
douchekop, klit, slappe waterstraalquote:
Dan maakt het ook niet uit dat dat ding niet meer geldig is tussen kerst en oud&nieuw.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar heb de mijne in moeten leveren deze zomer
inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet uit dat dat ding niet meer geldig is tussen kerst en oud&nieuw.
Nee, maar vind het wel stom dat ze het doenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet uit dat dat ding niet meer geldig is tussen kerst en oud&nieuw.
Ik niet, het is een studentenkaart geen leuke reisjeskaart.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar vind het wel stom dat ze het doen
dat heb je toch helemaal zelf in de handquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef r8ality het volgende:
Zo, de laatste 300 euro aan boetes overgemaakt. Hopen dat ik er nu even gevrijwaard van blijf, ben het een beetje beu om 1000 euro per jaar extra belasting te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |