quote:Celebrity chef Keith Floyd has died following a heart attack, aged 65.
He died at his partner's Dorset home on Monday, said his autobiography ghost-writer, James Steen. Floyd had been diagnosed with bowel cancer in June.
Met bovenstaande doe je de man echt wat te kort, maar dat je zegt dat je hem pas kort kent en outdated vind, kan kloppen. Keith Floyd is ook een icoon van de jaren '80 cookery. Zonder hem had het fenomeen bbc kok niet eens bestaan. Keith was een heel warm en sociaal persoon, could hold his liquor while filming & always sharp as a knife. Fantastiche man, juist ook door z'n zakelijke tragedies en nodige echtscheidingen. Daar steekt Gordon Ramsay wel heel schraal bij af, met zijn enkel grote smoel. Ik heb bijna alle Keith Floyd's op de Harddisk, stuk interessanter dan veel hedendaagse zogenaamde kookprogramma's, waar zie je nog een kok met het hart op de juiste plaats, en ja, natuurlijk drinken we wijn onder het koken.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:25 schreef RobinOok het volgende:
Ik ken 'm pas sinds een paar jaar en vond 'm altijd erg outdated. Hij maakte vrijwel nooit iets dat me echt aansprak en daarnaast vond ik 'm erg sneu. Las toevallig dit weekend een artikel (ik geloof in dagboekvorm) van 'm en dat bevestigde zijn sneuheid, ook al dacht ie zelf dat het een stuk beter met 'm ging. Ik snap ook niet zo goed waar zijn heldendom vandaan komt, juist als je weet dat het een alcoholist is is het toch helemaal niet leuk om te zien dat ie met kleine oogjes staat te pimpelen tijdens het koken?
Hear Hearquote:Op donderdag 17 september 2009 18:49 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Met bovenstaande doe je de man echt wat te kort, maar dat je zegt dat je hem pas kort kent en outdated vind, kan kloppen. Keith Floyd is ook een icoon van de jaren '80 cookery. Zonder hem had het fenomeen bbc kok niet eens bestaan. Keith was een heel warm en sociaal persoon, could hold his liquor while filming & always sharp as a knife. Fantastiche man, juist ook door z'n zakelijke tragedies en nodige echtscheidingen. Daar steekt Gordon Ramsay wel heel schraal bij af, met zijn enkel grote smoel. Ik heb bijna alle Keith Floyd's op de Harddisk, stuk interessanter dan veel hedendaagse zogenaamde kookprogramma's, waar zie je nog een kok met het hart op de juiste plaats, en ja, natuurlijk drinken we wijn onder het koken.
Voor Piet een quote van Keith, zoals alleen Keith dat kan. Van een vriendje van een ander forum, maar hier is hij:quote:
Die hebben wij afgelopen maandagavond toen we in Schotland zaten op Channel4 gezien en de volgende ochtend kwam er opeens het het 'breaking-news' op de TV dat Keith Floyd dood was.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:03 schreef MarcelR het volgende:
Een uur lang interview/reportage met/over Keith (in zes delen):
Vermakelijk en ontluisterend tegelijkertijd.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
AS Zondag, BBC2
#
19:45–20:30
A Farewell to Floyd
Top chefs and celebrities pay tribute to legendary chef Keith Floyd. (R)
#
20:30–21:00
A Feast of Floyd
Keith Floyd visits Provence, including a market in L'Isle sur la Sorgue. (R)
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
AS Zondag, BBC2
#
A Farewell to Floyd
#
A Feast of Floyd
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
AS Zondag, BBC2
#
A Farewell to Floyd
#
A Feast of Floyd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |