Dat is de vraag niet. Wat is het leuke eraan. Welk punt is de muziek? zijn het eigenlijk niet gewoon wat aan elkaar geplakte geluiden?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:43 schreef karr-1 het volgende:
Tsja jij niet, een ander wel. Ieder zijn eigen voorkeur....
ik zeik nog niks af.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:44 schreef jagga het volgende:
wéér een potentieel muziek-afzeik-topic
semi-muziek-topic = fail
NEXT
Alle muziek is aan elkaar geplakt geluid. Het gaat er niet om wat het punt van de muziek is, het gaat erom dat iemand het mooi vind of leuk vind om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:44 schreef FloydRoseDoubleLocking het volgende:
[..]
Dat is de vraag niet. Wat is het leuke eraan. Welk punt is de muziek? zijn het eigenlijk niet gewoon wat aan elkaar geplakte geluiden?
Rap:')quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:44 schreef jagga het volgende:
wéér een potentieel muziek-afzeik-topic
semi-muziek-topic = fail
NEXT
Sleutelpunt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:44 schreef FloydRoseDoubleLocking het volgende:
Welk punt is de muziek?
Ik vind schietgeluidjes ook leuk om naar te luisteren bij games. Anders zet ik het geluid niet aan. Zijn die schietgeluidjes nu ook muziek?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Alle muziek is aan elkaar geplakt geluid. Het gaat er niet om wat het punt van de muziek is, het gaat erom dat iemand het mooi vind of leuk vind om naar te luisteren.
Daar komt het tegenwoordig wel op neer ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:48 schreef Frollo het volgende:
Sowieso, muziek.
Gewoon wat luchttrillingen waardoor het trommelvlies signalen naar de nucleus cochlearis stuurt.
Ben je nu echt zo'n enorme josti of doe je maar alsof?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:49 schreef FloydRoseDoubleLocking het volgende:
[..]
Ik vind schietgeluidjes ook leuk om naar te luisteren bij games. Anders zet ik het geluid niet aan. Zijn die schietgeluidjes nu ook muziek?
Haha, je faalt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:49 schreef FloydRoseDoubleLocking het volgende:
[..]
Daar komt het tegenwoordig wel op neer ja.
Daarom.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:49 schreef FloydRoseDoubleLocking het volgende:
[..]
Daar komt het tegenwoordig wel op neer ja.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo'n enorme josti of doe je maar alsof?
Ik vraag alleen maar wat. Jij bent degene die er een probleem van maaktquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo'n enorme josti of doe je maar alsof?
dan mogen ze alle topics in het klaagforum verwijderen? Aangezien ik me gewoon aan de regels houdquote:
Dit topic heeft geen potentie. Geen bestaansrecht.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:52 schreef FloydRoseDoubleLocking het volgende:
[..]
dan mogen ze alle topics in het klaagforum verwijderen? Aangezien ik me gewoon aan de regels houd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |