Ja, ga zo maar eens die dingen doen. Wou hem eerst ook aansluiten om me Laptop maar die drivers van Lex gaan maar tot XPquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:40 schreef NBT het volgende:
heb je al wat dingen geprobeert ofzo>? herstarten printer herstarten pc? opnieuw adde?
ohw dat is lame... staan er nergens online drivers voor vista/win7?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:45 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja, ga zo maar eens die dingen doen. Wou hem eerst ook aansluiten om me Laptop maar die drivers van Lex gaan maar tot XP
Dat dus.quote:
Jawel, maar die zijn voor Color Jet Printer en dat is nou niet de versie die ik hebquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:56 schreef NBT het volgende:
[..]
ohw dat is lame... staan er nergens online drivers voor vista/win7?
Papier is opquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Waarom Print De Printer Dan Niet?
Straks steelt iemand hem? en dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:00 schreef leetzors het volgende:
Laptop meenemen en onderweg lezen op laptop.
Zo leer ik het bestequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:04 schreef blaatertje het volgende:
Als je nou een begint om te proberen het niet uit te printen...
Dat lijkt me ook het beste, want lezen kan TS blijkbaar niet, gezien de reactie op mijn reactiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil geen handtyfesquote:
what do you mean can't access the printer, it's right herequote:
Nu wel ja, zat in verkeerde USB poortquote:
Ik heb nog nooit iemand zó slecht gezien.quote:
gelukkig verschillen smakenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zó slecht gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |