Hij doet gymnasium, dus hij doet VWOquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:43 schreef Ascendancy het volgende:
Dan had je VWO moeten doen![]()
Gymnasium is voor de elite(lees: Ascendancy).
VWO= Gymnasium en Atheneumquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:43 schreef Ascendancy het volgende:
Dan had je VWO moeten doen![]()
Gymnasium is voor de elite(lees: Ascendancy).
Dat weet ik, maar mijn ervaring is dat het verschil dusdanig groot is, dat het nauwelijks te vergelijken is.quote:
Verschil is groot?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar mijn ervaring is dat het verschil dusdanig groot is, dat het nauwelijks te vergelijken is.
Ik heb eens een keer mijn natuurkunde vergeleken, met wat ze op een scholengemeenschap kregen. Bij het VWO gingen ze veel minder diep in op de stof, terwijl het bij beta vakken juist belangrijk is, om de reden dat iets zo is, te begrijpen, in plaats van simpelweg: P=I^2 * R bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Verschil is groot?
Ik weet niet waar jij zat, maar bij ons was het echt minuscuul, het enige verschil tussen Gymnasium en Atheneum was dat iedereen van Gymnasium een onvoldoende haalde voor Latijn of GrieksEn ze gingen 3 weken naar Griekenland op reis, daar houdt het wel een beetje op. De Gymnasten waren echt niet beter in de andere vakken dan de mensen van Atheneum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |