Gaat uw gang, ik ben benieuwd hoe u dit visueel uit zal drukken.quote:
leg jij geen wcpapier op de bril dan bij openbare toiletten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:47 schreef leipeshitouwess het volgende:
Omijngod.
Dat wou ik als vrouw zijnde niet weten
Heel goed dames! Maar ehhh vrouwen poepen niet toch? En al helemaal niet op openbare toiletten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:48 schreef Flena het volgende:
[..]
leg jij geen wcpapier op de bril dan bij openbare toiletten?
Ik dus echt wel...of ik blijf er boven hangen
ik had het over plassenquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:49 schreef Giester het volgende:
[..]
Heel goed dames! Maar ehhh vrouwen poepen niet toch? En al helemaal niet op openbare toiletten.
Dus wel! hebben ze zelfs van die speciale buisjes voor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ik had het over plassen![]()
wij kunnen niet staand plassen he...duh
Heb jij dat dan nooitquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:51 schreef Bakkerbier het volgende:
Verkapt kijk-mijn-piemeltje-groot-zijn-topic
dan hang ik er liever boven...zittend plassen is veel tofferquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Dus wel! hebben ze zelfs van die speciale buisjes voor.
Juistem kerel. Thuis moet je gewoon lekker zorgeloos kunnen schijten. Boekje erbij, tv hard aan dat je hem nog op de wc kan horen. Prima. Das weer een uurtje vermaak.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Verreke het volgende:
Als ik thuis op mijn troon zit leg ik echt geen papiertjes ergens op... kom op.. ik zorg gewoon dat het allemaal schoon is...
Openbaar toilet is wat anders ofcourse....
Hehe jawel, ik leg twee lagen toiletpapier erop, of je blijft erboven hangen, vieze bedoening.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:48 schreef Flena het volgende:
[..]
leg jij geen wcpapier op de bril dan bij openbare toiletten?
Ik dus echt wel...of ik blijf er boven hangen
Ik wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:55 schreef Kai-Itza het volgende:
Wist niet dat Fok! zo vol zat met huillies.
Haha, niks huillies. Dit is gewoon urban-survival. Zonder deze info overleef je het niet in de steden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:55 schreef Kai-Itza het volgende:
Wist niet dat Fok! zo vol zat met huillies.
Dat betekend nog niet dat je het moet benadrukken met een heul topicquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Heb jij dat dan nooit
Verkapt kijk-mijn-piemeltje-klein-zijn-reactie
Joh iedereen legt WC papier over die bril, zodra ik kom is ie allang schoon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:56 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, niks huillies. Dit is gewoon urban-survival. Zonder deze info overleef je het niet in de steden.
Gelukkig ben ik niet de enige die de tv gewoon harder zet als ie gaat schijten... haha...quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:54 schreef Giester het volgende:
[..]
Juistem kerel. Thuis moet je gewoon lekker zorgeloos kunnen schijten. Boekje erbij tv hard aan dat je hem nog op de wc kan horen. Prima. Das weer een uurtje vermaak.
Neuh, maar het is nog niet te laat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:56 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat je het moet benadrukken met een heul topic![]()
Of zag je mij er ook een topic over aanmaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |