Dat is ook wel een idee ja! Maar dan met kaas en pinda's..quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:25 schreef DarkElf het volgende:
En vanavond eten we stampot rauw andijvie met gedroogde tomaatjes/ spekjes enzo... Past wel bij dit weer denk ik
Morgen ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee ja! Maar dan met kaas en pinda's..
Wanneer komen tante Bluezz en ome Golfer eigenlijk weer terug? Ik heb behoefte aan verse Schotlandfoto's
gluhwijn voor de open haardquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:59 schreef DarkElf het volgende:
Hoop dat het nog wat beter weer wordt dan dit... Dit weekend ga ik met een vriendinnetje weg, anders zitten we de hele tijd te koukleumen met een glas wijn in onze handen (ook ok maar toch)
*proestttt.... daar ging mijn theequote:Op dinsdag 15 september 2009 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:briljant!!
Ik noem het altijd swifferhondjes.. super handig in het huishouden. Heb zelf een groter model hond, met plumeaustaart. Die maakt hier mooi de bovenkant van tafeltjes en kastjes schoonHet is alleen jammer dat hij zo veel zand en modder in zijn uggs mee neemt naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |