quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:37 schreef danusz1986 het volgende:
Del Potro LOL grootste choker die k ken!!!
jaaaaahaaaaaaaaa geloof je het zelluf.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zeik nergens over, zeg niet dat het fout is, just an observation
Ik vond het opvallend, ik zeg toch niet dat er iets mis mee is. Zoek je nou echt ruzie of ben je net zo dom als de naamgever van je nicname?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:50 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
jaaaaahaaaaaaaaa geloof je het zelluf.
Haha Murray is zelfs de enige in de top-6 nu die er geen heeftquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:51 schreef TheGeneral het volgende:
Wel mooi dat JMDP eerder een slam wint dan Murray
Hij is ook al veeeeeeeel rijker dan jij bent. zal toch iets van jaloezie bij je zijn, denk ......quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik vond het opvallend, ik zeg toch niet dat er iets mis mee is. Zoek je nou echt ruzie of ben je net zo dom als de naamgever van je nicname?
Waarom? Ik gun het Murray nog wel 0,1% meer dan DP......quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:51 schreef TheGeneral het volgende:
En dan vind je het ook nog nodig om me te gaan PM'en.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:54 schreef BogardeRules het volgende:
en dat kan je wel zeggen, maar na zo'n opmerking komt dat heel ongeloofwaardig over. En daar is ook niets mis mee, ik zeg het alleen maar, Een observatie.
Ik gun het Murray totaal niet. Vervelend tennis.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:55 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Waarom? Ik gun het Murray nog wel 0,1% meer dan DP......
maar ja ieder tennissertje mept zoals ie gebackt is. dus om je daar nou over op te winden ....quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik gun het Murray totaal niet. Vervelend tennis.
PM-en over iets wat je zegt in een veredeld SC topic?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En dan vind je het ook nog nodig om me te gaan PM'en.
Opflikkeren, waar is mn auto-ignoreknop ....
Goed te merken dat je je non-argument aanvult met ad hominems, dat onderstreept je incompetentie, net als je ignore gejank.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En dan vind je het ook nog nodig om me te gaan PM'en.
Opflikkeren, waar is mn auto-ignoreknop ....
OT: Goed gedaan ouwe Argentijn
Carl Maes, de vroegere coach van Kim en de Fed Cup ploeg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker, prettig duo die twee Belgen
Gert en ?
(Tong-grap: Samson?)
och er was geen echt topic meer, dus vandaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
PM-en over iets wat je zegt in een veredeld SC topic?
Trieste zakquote:Op dinsdag 15 september 2009 03:00 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Goed te merken dat je je non-argument aanvult met ad hominems, dat onderstreept je incompetentie, net als je ignore gejank.
Alsof er niet een Tong klaar staat om binnen een minuut een nieuw topic te openen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 03:02 schreef BogardeRules het volgende:
och er was geen echt topic meer, dus vandaar
Btw, gert en samson, de twee minst grappige comedy duos in de geschiedenis van kindertv ....quote:Op dinsdag 15 september 2009 03:01 schreef Defected het volgende:
[..]
Carl Maes, de vroegere coach van Kim en de Fed Cup ploeg.
Eerste waar ik ook aan dachtquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:51 schreef TheGeneral het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |