Wie is toch die BK over wie jullie het steeds hebben?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:55 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ga slapen.
Oh en BK, ik heb besloten homo te worden met jou, aangezien jij van romantische dingen houdt.
Groetjes
Werkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:57 schreef Adolecens het volgende:
Eey,
Wil iemand even testen of ie op www.cnn.com www.disney.com www.hotmail.com kan komen?
De meeste Amerikaanse sites geven bij mij een time out. Nederlandse doen het gewoon prima.
Ze doen et bij mij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:57 schreef Adolecens het volgende:
Eey,
Wil iemand even testen of ie op www.cnn.com www.disney.com www.hotmail.com kan komen?
De meeste Amerikaanse sites geven bij mij een time out. Nederlandse doen het gewoon prima.
Allemaal?quote:
Hier hebben ze er ook geen zin in..quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:57 schreef Adolecens het volgende:
Eey,
Da's raar. Bij mij doen ze het allemaal niet...quote:
Die doet het bij mij ook niet nee...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier hebben ze er ook geen zin in..
EN IK MOET OP IMDB
Dat had ik al gedaan en krijg ik te zien dat ze UP zijn, maar ik kom er niet op. Ondanks dat andere sites het wel doen. www.yahoo.com doet het bijvoorbeeld wel...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Yep. Je kan er ook http://downforeveryoneorjustme.com/ voor gebruiken.
quote:
Vaag gedoe.. Die sites die jij aangaf doen t hier dus idd ook niet..quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die doet het bij mij ook niet nee...
[..]
Dat had ik al gedaan en krijg ik te zien dat ze UP zijn, maar ik kom er niet op. Ondanks dat andere sites het wel doen. www.yahoo.com doet het bijvoorbeeld wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |