Ik heb gisteren het eten voor een man betaald. Ben ik nu een sugardaddy?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:12 schreef Ole het volgende:
Een man heeft gister mijn eten betaald. Ben ik nu een golddiger?
Dat is zo. Hadden Jan en Yo ook geen last van.quote:
eerder een sugargrannyquote:Op donderdag 17 september 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het eten voor een man betaald. Ben ik nu een sugardaddy?
Was het nog een student?? Nu ga je wel ver hoor Cc!!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé!quote:
Nee. Hij is iets ouder dan ik en nadat ik zijn kalverliefde niet beantwoordde, is ie op de mannenliefde overgestapt. No kidding.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:17 schreef conleche het volgende:
Was het nog een student?? Nu ga je wel ver hoor Cc!!
Dat zijn de gebroken harten!! Gewoon rigoreus alle vrouwen je leven uitschoppen. Geen halve maatregelen!!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Hij is iets ouder dan ik en nadat ik zijn kalverliefde niet beantwoordde, is ie op de mannenliefde overgestapt. No kidding.
Ik speel soms een soort mystery guest in een restaurant van een oud vriendinnetje en dan mag ik iemand mee uit eten nemen. Ik betaal de rekening en de volgende dag maak ik een rapportje en declareer ik de kosten.
Gul dat ik weer was, gisteren!
Dat heet een cougar, en hij is dan cougar-baitquote:Op donderdag 17 september 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck, ik ben echt een Cougar! Zonder het te weten.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:27 schreef Vivi het volgende:
Dat heet een cougar, en hij is dan cougar-bait.
Wat ga je met die emmer doen?? Erin piesen??quote:Op donderdag 17 september 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
Hihiiiiiiiiiiiiiiiihihi.
Ik pies bijna in mijn broek.
Oh god! Het cirkeltje is rond!
Annie, kom eens hier met die emmer!
Het begon hier allemaal tig topics geleden met de Volendamse P8.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat ga je met die emmer doen?? Erin piesen??
Wat doet die [10] daar?? En pursue je ze echt, of komt het gewoon zo uit iedere keer?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck, ik ben echt een Cougar! Zonder het te weten.
Cougar—a woman over 40[10] who sexually pursues younger men, typically more than eight years her junior.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |