Ja gewoon, je kan de telefoon niet simlockvrij maken, omdat ze een nieuwe baseband hebben en weet ik wel niet watquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Bakkerbier het volgende:
Wat bedoel je met "en dat kun je niet unlocken"?
hihiquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja gewoon, je kan de telefoon niet simlockvrij maken, omdat ze een nieuwe baseband hebben en weet ik wel niet wat
quote:
Het is T-mobile die moeilijk doet. En Apple heeft er geen moeite mee dat T-mobile moeilijk doet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Drinky het volgende:
Apple is hoer, ik koop verdomme zo'n telefoon, moeten ze niet moeilijk gaan doen over de simkaart
quote:Voor het opheffen van de simblokkering betaal je binnen 0 tot 3 maanden na activering ¤120 deblokkeringskosten. Daarna wordt het steeds goedkoper:
•0 tot 3 maanden: ¤120
•3 tot 6 maanden: ¤90
•6 tot 9 maanden: ¤70
•9 tot 12 maanden: ¤50
•vanaf 12 maanden: gratis
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, dit is zeker geen hihi moment!
ja, of ik wacht even, of.... ik stop er even een t-mobile sim in(moet ik die wel eerst een zien te vinden)quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:32 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het is T-mobile die moeilijk doet. En Apple heeft er geen moeite mee dat T-mobile moeilijk doet.
Overigens kun je hem bij T-mobile laten unlocken. Moet je er alleen wel voor betalen:
[..]
Moet je maar t-mobile nemen nergens last van!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Drinky het volgende:
Apple is hoer, ik koop verdomme zo'n telefoon, moeten ze niet moeilijk gaan doen over de simkaart
en 30 euro per maand betalen voor dingen die ik toch niet gebruik?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:40 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Moet je maar t-mobile nemen nergens last van!
En als je dan toch persé de patser wilt uithangen met je ge-unlockte iPhone moet je daar ook maar de gevolgen van inzien.
Gezeur altijd over die iphones. Je weet het van te voren al dat Apple zijn producten goed beschermd.
Door apple denk ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:34 schreef wise het volgende:
veel klachten over apple producten. Hoe zou dat komenĦĦĦĦĦĦĦĦ
OKquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Verkoop mij even je SV650 drinky.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |