Er gaan geruchten rond.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat deed hij in de B1 van Groningen met een Chelsea-shirt dan?
Dat heb je net ontdekt?quote:
Die vloek erachter gaf wel de indrukquote:
gadverdamme....quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:40 schreef jeroen25 het volgende:
Of hij heeft net ontdekt dat hij het niet meer kan verbergen door er haar over heen te kammen.
[ afbeelding ]
Ik ben er gewoon nog steeds niet blij mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Die vloek erachter gaf wel de indruk
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon nog steeds niet blij mee.
Het valt ook nog mee hoor, ik overdrijf gewoon. Maar als ik 30 ben zal het wel goed te zien zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:56 schreef trovey het volgende:
[..]
op je inhammetje, een troost voor je: de meeste vrouwen vinden kalende mannen niet zo erg hoor, als je maar niet...echt niet gaat overkammen om het te verbergen, iets ergers is er niet, we zien veel liever de tondeuze of desnoods een kaal hoofd als alles faalt.
Op een kantoor waar ik gewerkt heb was ook zo'n kerel. Als de wind van rechts kwam vloog er een pluk haar naar links als een windvaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:40 schreef jeroen25 het volgende:
Of hij heeft net ontdekt dat hij het niet meer kan verbergen door er haar over heen te kammen.
[ afbeelding ]
Blame the interwebzquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat deed hij in de B1 van Groningen met een Chelsea-shirt dan?
Same here.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:52 schreef retuow82 het volgende:
Op m'n 25e vond ik het te dun worden, tondeuse gekocht en alles eraf. Boeiend, je doet er toch niets aan dus hou de eer aan jezelf.
De kerels die het juist gaan verbergen, daar kun je om lachen. Allerlei soorten shampoo gaan kopen om het haarverlies tegen te gaan
Dat is te triest ja! En nog zijn haar kammen en in model brengen voor een wedstrijdquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:53 schreef Roscovitch het volgende:
Het ergste zijn kneuzen die dan vroeg kaal worden en dan gewoon die paar haartjes die ze nog hebben helemaal koesteren. Beetje als Kennedy dus, wat een pauperkapsel heeft die gast zeg:
[ afbeelding ]
Zeg dat maar vooral tegen jezelf.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hey!
Een topic over mij
Regel 1: waar haar groeit, groeien geen hersenen
Regel 2: mannen die vroeg kaal worden hebben meer testosteron en zijn dus in feite mannelijker dan andere mannen
Regel 3: zie regel 1 + 2
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |