Nee, Mozes naar de berg en niet andersom.quote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef neen het volgende:
Jij kunt je zelf ook gaan voorstellen.
Er zelf op afstappen? Werkelijk?quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou er niet zo'n probleem van maken en er zelf op afstappen
Met een mes. Dat zal ze leren.quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zelf op afstappen? Werkelijk?
Het is toch een kleine moeite om even aan te bellen en je voor te stellen dat je hun nieuwe buren bent? Hoe toch niet meteen aan de koffie?quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef Q. het volgende:
Heb ik ook niet gedaan toen ik hier kwam wonen, ze waren nooit thuis en ik was te druk met klussen. En na 3 maanden vond ik het ook alweer zo wat.
Ik ben niet sociaal aangelegd. Daarom zit ik ook op FOK!quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is toch een kleine moeite om even aan te bellen en je voor te stellen dat je hun nieuwe buren bent? Hoe toch niet meteen aan de koffie?
Werk van 1 minuut.
Gezien. Daar hoef ik het niet voor te doen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ga er gewoon heen, misschien is het wel een lekker wijf.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef Dionysiou het volgende:
☐ Geschikt
☑ OngeschiktOnzin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben een man van principes. De nieuwe dienen dit initiatief te nemen. Mijn buren aan de andere kant denken daar precies zo over.
Ze hebben kunnen zien dat ik overdag gewoon thuis ben.quote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef J.Herrer het volgende:
Misschien zijn ze wel gewoon sociaal en vallen ze geen mensen 's avonds lastig
Oké, jammer. Nu zou ik er dus niet meer mee praten.quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gezien. Daar hoef ik het niet voor te doen.
Niet iedereen is een uitkeringstrekkerquote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze hebben kunnen zien dat ik overdag gewoon thuis ben.
Ik denk het niet. Maar het zal mij verder jeuken of ze het wle of niet doen.....Dit topic is puur bedoelt om reacties te peilen: is dit tegenwoordig een gangbaar fenomeen?quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef fratsman het volgende:
Als ik aan het verhuizen ben vind ik mijn huis op dat moment net iets belangrijker dan mijn nieuwe buren. Relax, voor hetzelfde geld staan ze volgende week op de stoep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |