Dat probleem ken ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:54 schreef metallicattim het volgende:
oh mensen, wat een geweldige serie is dit!! Ik had er nog nooit van gehoord, totdat ik de tip kreeg deze show eens te kijken, dus de pilot gekeken en ik heb deze week niks anders gedaan dan S1 , 2 en 3 te kijken, praktisch aan 1 stuk door! Het is lang geleden dat een show mij zo aan het lachen kreeg!
Enig nadeel is wel dat ik nu alle afleveringen gekeken heb ook elke keer weer een week moet wachten
Ik vind dat ze dat juist goed doen, bv dat met die manier van kloppen van Sheldon bij Penny.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoe vaak moet iets herhaald worden voordat de lol er af gaat?
Grappen over Howards moeder, Sheldon's aparte manier van op een deur kloppen, Raj met z'n selectieve mutisme en z'n alcohol, Bazinga!, grappen over Sheldon's plek op de bank, enz.
Ik heb het inmiddels wel vaak genoeg gezien. Voor mijn gevoel zijn er juist te weinig nieuwe situaties. En als de personages eindelijk iets overkomt wordt dat alleen maar gebruikt als vehikel om weer dezelfde grappen over hun karaktereigenschappen te maken.
will wheaton is wesley crusher uit star trek... de meest gehate figuur ooit!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:19 schreef Mirel het volgende:
Is Wil Wheaton die ene met de slissende spraak?
Omdat die nog uitgezonden moet worden in Amerika. 'Gisteren' is een beetje een dubieus begrip als je met tijdszones zit, maar de aflevering wordt in Amerika op maandagavond uitgezonden en dat is hier dinsdag in de vroege uurtjes. Morgen vanaf een uuf of vijf online dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:18 schreef Game_Error het volgende:
Waarom kan ik nergens de aflevering van gister vinden?
Over een paar uutjes zal episode 05 denk ik uitgezonden worden in Amerika, dus eind van de nacht zal ie wel online staan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:18 schreef Game_Error het volgende:
Waarom kan ik nergens de aflevering van gister vinden?
Oh nevermind, ik ben een dag te vroeg
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:16 schreef Mirel het volgende:
Ja ik zag het toen ik googlede. Hoezo issie gehaat? Hij was al heel jong al in de Starfleet joh!
Ik heb echt helemaal niks met Star Trek, maar dit stukje is gewoon ge-ni-aal!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:24 schreef PhalanX het volgende:
[..]
![]()
Wesley Crusher... ik zou zeggen www.tvtropes.org geeft voldoende uitleg waarom Wesley Crusher Jesus aan het huilen brengt.
quote:The trope is named after Wesley Crusher of Star Trek: The Next Generation, probably the most (in)famous example of this syndrome. Star Trek fans have a really hard time understanding why the snot-nosed kid is the one saving the Enterprise every other episode, so the writers explain it by... revealing that he is actually a sooper-special genius destined to move on to a higher plane of existence. Then, they wonder where groups like alt.wesley.die.die.die came from.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |