abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:36:39 #193
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_73716416
dies inderdaad erg grappig
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_73728964
Ik blijf de intro ook echt geweldig vinden.
pi_73729108
Yeah, well, in this context..

"Everything we are, we are when we're alone."
pi_73796963
oh mensen, wat een geweldige serie is dit!! Ik had er nog nooit van gehoord, totdat ik de tip kreeg deze show eens te kijken, dus de pilot gekeken en ik heb deze week niks anders gedaan dan S1 , 2 en 3 te kijken, praktisch aan 1 stuk door! Het is lang geleden dat een show mij zo aan het lachen kreeg!

Enig nadeel is wel dat ik nu alle afleveringen gekeken heb ook elke keer weer een week moet wachten
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  zondag 18 oktober 2009 @ 10:07:42 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73798922
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 02:54 schreef metallicattim het volgende:
oh mensen, wat een geweldige serie is dit!! Ik had er nog nooit van gehoord, totdat ik de tip kreeg deze show eens te kijken, dus de pilot gekeken en ik heb deze week niks anders gedaan dan S1 , 2 en 3 te kijken, praktisch aan 1 stuk door! Het is lang geleden dat een show mij zo aan het lachen kreeg!

Enig nadeel is wel dat ik nu alle afleveringen gekeken heb ook elke keer weer een week moet wachten
Dat probleem ken ik
Ik heb seizoen 1 en 2 achter elkaar gezien. Toen duurde het nog een paar weken voordat 3 begon en nu moet je elke week wachten. het leven is niet eerlijk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_73827644
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:51 schreef Symer het volgende:

[..]

Hoe vaak moet iets herhaald worden voordat de lol er af gaat?

Grappen over Howards moeder, Sheldon's aparte manier van op een deur kloppen, Raj met z'n selectieve mutisme en z'n alcohol, Bazinga!, grappen over Sheldon's plek op de bank, enz.

Ik heb het inmiddels wel vaak genoeg gezien. Voor mijn gevoel zijn er juist te weinig nieuwe situaties. En als de personages eindelijk iets overkomt wordt dat alleen maar gebruikt als vehikel om weer dezelfde grappen over hun karaktereigenschappen te maken.
Ik vind dat ze dat juist goed doen, bv dat met die manier van kloppen van Sheldon bij Penny.
Ik weet eff niet meer welke ep, maar daar is een scene waar Sheldon op de deur van penny klopt en Penny meteen terugklopt en Sheldon roept, echt zo grappig, ik lag dubbel!
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_73829557
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:19 schreef Mirel het volgende:
Is Wil Wheaton die ene met de slissende spraak?
will wheaton is wesley crusher uit star trek... de meest gehate figuur ooit!
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:16:38 #200
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_73835330
Ja ik zag het toen ik googlede. Hoezo issie gehaat? Hij was al heel jong al in de Starfleet joh!
When all else fails, you always have delusion.
pi_73844856
TBBT
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:18:48 #202
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_73866705
Waarom kan ik nergens de aflevering van gister vinden?

Oh nevermind, ik ben een dag te vroeg
ff wachten nog
pi_73866748
Probeer het nog eens rond 3/4 uur...
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:21:02 #204
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73866761
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:18 schreef Game_Error het volgende:
Omdat die nog uitgezonden moet worden in Amerika. 'Gisteren' is een beetje een dubieus begrip als je met tijdszones zit, maar de aflevering wordt in Amerika op maandagavond uitgezonden en dat is hier dinsdag in de vroege uurtjes. Morgen vanaf een uuf of vijf online dus
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_73866763
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:18 schreef Game_Error het volgende:

Oh nevermind, ik ben een dag te vroeg
Over een paar uutjes zal episode 05 denk ik uitgezonden worden in Amerika, dus eind van de nacht zal ie wel online staan.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_73873593
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:16 schreef Mirel het volgende:
Ja ik zag het toen ik googlede. Hoezo issie gehaat? Hij was al heel jong al in de Starfleet joh!

Wesley Crusher... ik zou zeggen www.tvtropes.org geeft voldoende uitleg waarom Wesley Crusher Jesus aan het huilen brengt.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  Redactie Games dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:46:11 #207
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_73879803
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:24 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Wesley Crusher... ik zou zeggen www.tvtropes.org geeft voldoende uitleg waarom Wesley Crusher Jesus aan het huilen brengt.
Ik heb echt helemaal niks met Star Trek, maar dit stukje is gewoon ge-ni-aal!!

quote:
The trope is named after Wesley Crusher of Star Trek: The Next Generation, probably the most (in)famous example of this syndrome. Star Trek fans have a really hard time understanding why the snot-nosed kid is the one saving the Enterprise every other episode, so the writers explain it by... revealing that he is actually a sooper-special genius destined to move on to a higher plane of existence. Then, they wonder where groups like alt.wesley.die.die.die came from.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_73892343
Heerlijke episode
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')