Die programma's van vroeger waren op zichzelf leuk en vermakelijk. De TV nu gaat alleen maar om BN'ers die van alles doen, het programma op zichzelf is inhoudsloos. Dat is het verschil met de TV van vroeger.quote:Op maandag 14 september 2009 21:32 schreef Jaheur het volgende:
Was veel en veel beter. Tegenwoordig met popstars dit en dansen dat en.
Vroeger had je nog lekker ouderwets vermaak zoals de tandenborstel show en ter land ter zee en in de lucht.
Edit: Gelukkig heb je sommige oude programma's nog op 1 of andere dubieuze zender via ziggo alle tv zenders.
We hebben meelquote:
Gewoon een grote draaiknop en klik klik van de ene naar de ander zender (maar liefst 4quote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef jollieboer1 het volgende:
En vroeger.... toen je nog naar de tv moest lopen om de zender te verwisselen.
Met van die ronde, statische klotedingetjes.![]()
Wow, those were the days....en dan zat er weer een vlieg op zo'n knoppie en poingggg, kreeg je Nederland 2 in plaats van 1
Volgens mij heb ik ergens in een programma gezien dat ze het definitief hebben geschrapt uit de programmering. Nog steeds goed kijkcijfers maar één of andere bolleboos vond het tijd voor wat nieuws, Trouwens de laatste jaren vond ik het een stuk minder dan vroeger...niets kon op tegen Vlieg 'm erinquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:46 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ter land, ter zee en in de lucht is nog steeds op tv. Alleen dit jaar niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |