Ow natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, hij is al TOEGEVOEGD. Gekkie.
Is er een reden dat je geen foto van jezelf in je Fobo hebt en anoniem andere mensen uitlacht? Toch leuk om ook een keer om iemand anders te lachen dan jezelf als je in de spiegel kijkt?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, ik denk dat ie shift gewoon in hield.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh.quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op maandag 14 september 2009 21:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zware puberteit gehad? Vast moeilijk als een meisje je niet eens een knuffel wil geven
Oh shit, jaloers dat ik meer verdien met veel minder werkuren dan mijn leeftijdsgenoten.quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik lees 1991. IT freelance én VWO.
De enige echte indo van PUB zit hierquote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
De enige echte indo die wat toevoegt is ondergetekende.
Gelul.quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
De enige echte indo die wat toevoegt is ondergetekende.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
INDONESIËRS ETEN HEET GODVERDETYFUS HET VRIENDJE VAN M'N ZUSJE IS HALF INDONESISCH EN DIE NAM LAATST Z'N EIGEN SAMBAL MEE NOU IK DACHT DAT IK DOOD GING MIJN GOD ZO HEET
Wacht SG jij bent Indonesisch?![]()
Die hebben het nooit warm of wel?![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent een beetje agressief, last van daddy issues?quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef RoBro het volgende:
[..]
klopt inderdaad en jij komt hiernaartoe kankervet mag ik je moeder troosten
Denk het.quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
De enige echte indo van PUB zit hier.
Hij lacht mensen niet uit om het uiterlijk, maar om het gedrag wat ze vertonen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Is er een reden dat je geen foto van jezelf in je Fobo hebt en anoniem andere mensen uitlacht? Toch leuk om ook een keer om iemand anders te lachen dan jezelf als je in de spiegel kijkt?
quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh shit, jaloers dat ik meer verdien met veel minder werkuren dan mijn leeftijdsgenoten.
Daarnaast, wat is er nou weer mis met het VWO 25% van Nederland doet een opleiding van zo'n niveau, dan moet je niet gaan lopen janken als jij nou eenmaal een lagere opleiding hebt gevolgd
quote:Want to buy PENIS ENLARGEMENT PILLS online? CLICK HERE TO ORDER BEST PENIS ENLARGEMENT PILLS WITH DISCOUNT!
Nu heb je me toch echt nieuwsgierig gekregenquote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te makenDaarnaast heb ik meer dingen met meisjes gedaan dan jij ooit zou durven dromen
M'n vader eet altijd overal sambal bij en zelfs hij wist niet hij snel hij naar de kraan moest lopen omdat 'ie dacht dat z'n tong in de fik stond.quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jullie Hollanders zijn ook niks gewend eh Dennis
Oh, helemaal vergeten, hadden we dat nog niet gedaan dan?quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef Jotcha het volgende:
Hey BT, bedankt dat je deze geweldige mensen naar PUB hebt gebracht.
Ik lees 1993 én VWO.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |