Aaah leukquote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
Oeeeh en de andere chick
(stiekem moet ik wel eens aan je denken als ik danity kane of Girlicious luitser)
dan ben je niet slechtquote:Op maandag 14 september 2009 19:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haha, ik net ookik deed deze
Wel gehaald uiteraard ;D, wel last van mn vingers achteraf
Haha ja, ik liep zo te ouwehoeren met die shizzles op lastFMquote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
ITB(wiens naam ik niet wist)
oiiiiii! hoe isst?
Mwah, dit is niet een heel erg moeilijk nummerquote:Op maandag 14 september 2009 19:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
Aaah leuk
[..]
dan ben je niet slecht
oh was jij datquote:Op maandag 14 september 2009 19:51 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Haha ja, ik liep zo te ouwehoeren met die shizzles op lastFM
goed goed, geweldig weekend achter de rugeerst Coldplay, toen Appelpop, + alle chillmomenten met veel vrienden dit weekend.
met jou?
Ahw poppiequote:Op maandag 14 september 2009 19:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja had ik laatst ook al gedaan en toen ging het weer prima, maar toen begon mister Ex te zeiken en pauper te doen en nu loop ik half te janken omdat ik zo pissig ben.En ik heb geen tijd voor een dagje relaxen, da's het hele probleem.
Doe je goed.
Ik heb gewoon nachtrust nodig, maar op een of andere manier heeft mijn lichaam daar geen zin in.quote:Op maandag 14 september 2009 19:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ahw poppielaat je niet gek maken.. gooi t er allemaal gewoon even lekker uit
Hoi Noortjequote:
bitchfight incoming...quote:
quote:
Ik vind dat ik dat ook mag.quote:Op maandag 14 september 2009 20:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd gelijk zo bitchy?Alleen ik mag dat.
Ligt niet aan jou, ligt aan ons Noorquote:Op maandag 14 september 2009 20:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon lief hoi tegen Noortje.
hmmm, ik ken het. heb ook heel lang zo slecht geslapen. en paar nachten goed doet dan wonderen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nachtrust nodig, maar op een of andere manier heeft mijn lichaam daar geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |