En ik moet dan steeds denken aan IJsland waar ze 'head' in 'giving head' wegbliepte met een vaag geluidjequote:
Serieus?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En ik moet dan steeds denken aan IJsland waar ze 'head' in 'giving head' wegbliepte met een vaag geluidje.
quote:
Die is hier ook erg stilletjes afgevoerdquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
.
En ik verbaas me ook nog erover dat daar ALLEIN ALLEIN van POLARKREIS 18 nu pas een hit is (blijkbaar; kwam daar zeer regelmatig voorbij). De boot met singles heeft er wat langer over gedaan
.
Idd. Zou een voorbeeld moeten zijn voor andere platen....quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is hier ook erg stilletjes afgevoerd
vond hem wel aardigquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Zou een voorbeeld moeten zijn voor andere platen.....
Ow, ik ook. Maar ik doelde meer op 't feit dat Allein Allein zo ineens van de playlist verdween terwijl andere platen maaaaanden en maanden blijven gedraaid worden....quote:
Nu je 't zegt, iddquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, ik ook. Maar ik doelde meer op 't feit dat Allein Allein zo ineens van de playlist verdween terwijl andere platen maaaaanden en maanden blijven gedraaid worden....
Communicatie in tijden van reorganisatie etc. is nooit het sterkste punt van bedrijven.... Helaasch. Wat gaat er bij jullie veranderen dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Woei mogelijk vrijdag opgesprek voor noodzakelijke nieuwe baan, toch altijd fijn als je via de pers moet vernemen dat je je baan kwijt bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |