quote:
Die is wel aangekomen hoor, Testie12quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
.
Heb net een Twitter bericht gestuurd aan http://twitter.com/huh_john_hier, maar is die dan ook aangekomen? Zie 'm alleen verschijnen op mijn test Twitter account. Ding is trouwens verstuurd vanaf mijn Nokia. Tof he?!
JAAAAAAAAAAquote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die is wel aangekomen hoor, Testie12
quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Internetabo'tje nemen, Hansquote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA![]()
. Gruwelijk ! Mooi zo, thanks voor het checken
. Dus het kan ook vanaf mijn foon, maar dat zal wel duur zijn.. (prepaid).
Je kan ook updates SMS-en, bij mij ging er dan gewoon 1 sms-je van mijn sms-tegoed afquote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA![]()
. Gruwelijk ! Mooi zo, thanks voor het checken
. Dus het kan ook vanaf mijn foon, maar dat zal wel duur zijn.. (prepaid).
Mwa, moet ik nog even over nadenken, maar sluit het niet uit.. In elk geval dat het Twitteren wel lukt vanaf m'n foon. Al gaat het trouwens via de pc een stuk sneller.. Ben niet zo'n SMS wonderquote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Internetabo'tje nemen, Hans.
Hej dat klinkt ook wel interessant! is dat lastig om te doen?quote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je kan ook updates SMS-en, bij mij ging er dan gewoon 1 sms-je van mijn sms-tegoed af
Je moet dan je telefoonnummer aan je settings (devices) toevoegenquote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej dat klinkt ook wel interessant! is dat lastig om te doen?
Super ! ga het nu proberen in te stellenquote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je moet dan je telefoonnummer aan je settings (devices) toevoegen
en dan kan je gewoon sms-en naar telefoonnummer: +44 762 4801423.
Ik vind dit zooooooo mooiquote:
En u heeft een follower erbijquote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super ! ga het nu proberen in te stellen.
Mja, je moet er maar voor in de stemming zijnquote:
Federer in zes jaar zes verschillende tegenstanders in de finalequote:
Woei !quote:Op maandag 14 september 2009 22:21 schreef themauster het volgende:
[..]
En u heeft een follower erbij
Met je partner op een berenvelletje voor de open haard met een glaasje wijnquote:Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mja, je moet er maar voor in de stemming zijn
Briggy zoekt een partner die een berenvelletje heeft, met een open haard en van wijn houdquote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
Met je partner op een berenvelletje voor de open haard met een glaasje wijn![]()
Alleen heb ik a) geen partner b) geen berenvelletje c) geen open haard d) ik lust geen wijn![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
Met je partner op een berenvelletje voor de open haard met een glaasje wijn![]()
Alleen heb ik a) geen partner b) geen berenvelletje c) geen open haard d) ik lust geen wijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |